مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: با وجود اینکه مدیریت جدید هم زمان زیادی نیست به پرسپولیس آمده اما شرایط خوبی در پرسپولیس به‌لحاظ مالی و سایر موارد کلیدی باشگاه دیده نمی‌شود و مشکل اصلی که همان مشکل مالی بود متأسفانه باز هم در باشگاه باقی مانده است.

سهراب انتظاری، مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه می‌گوید: «رسول‌پناه در آخر عملکرد خوبی نداشت و متأسفانه به هم‌استانی‌های من هم اهانت کرد که باعث ناراحتی من شد. البته بعد هم همین حرکاتش منجر به برکناری‌اش شد و بعد گفتند او استعفا داده. با وجود اینکه مدیریت جدید هم زمان زیادی نیست به پرسپولیس آمده اما شرایط خوبی در پرسپولیس به‌لحاظ مالی و سایر موارد کلیدی باشگاه دیده نمی‌شود و مشکل اصلی که همان مشکل مالی بود متأسفانه باز هم در باشگاه باقی مانده است. این اصلاً جالب نیست و تا حدود زیادی می‌تواند مانع ادامه موفقیت‌های بی‌انتهای پرسپولیس در چند مدت اخیر باشد. به هر حال امیدوارم مدیریت باشگاه هرچه سریع‌تر نسبت به رفع کمبودها و مشکلات فراوان اقدام کند چون پرسپولیس فینالیست آسیاست و کمک به این تیم که نماینده ۸۰میلیون ایرانی در قاره کهن محسوب می‌شود از هر مسأله دیگری مهم‌تر و حیاتی‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل هم حل مشکل پرسپولیس باید در اولویت کارهای وزارت ورزش و مدیریت این تیم قرار گیرد. ما در باشگاه پرسپولیس امثال کلانی، دادکان و مایلی‌کهن را داریم به همین دلیل چرا نباید از یکی از این عزیزان و کارکشته‌ها در پست مدیریت پرسپولیس استفاده کنیم.»

انتظاری درباره مشکلات و کمبودهای خط حمله تیم محبوبش می‌گوید: «همان موقع که آل‌کثیر هم بود من اعتقاد داشتم پرسپولیس به مهاجم دیگری نیاز دارد. عبدی مهاجم خوبی است و در دربی و آسیا هم گل زده اما به اعتقاد من هنوز از آن تجربه لازم برخوردار نیست. در حال حاضر هم که عیسی نیست کار خیلی سخت است و من امیدوارم سرمربی تیم مهاجم جدیدی جذب کند. مدیریت جدید و معاون ورزشی به پرسپولیس آمدند. پرسپولیس هم در حال حاضر در یک‌قدمی آسیاست پس مسئولان جدید باید به پرسپولیس کمک کنند و من نمی‌دانم این همه سهل‌انگاری و کم‌کاری چه معنایی می‌تواند داشته باشد. آل‌کثیر را یک‌شبه محروم کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد. پس از آن مشکلات مالی باشگاه باقی مانده و شنیده شد فقط ۷میلیون در حساب فینالیست آسیا پول وجود دارد. من نمی‌دانم این مسائل یعنی چه و چطور در این مقطع حساس برای تیمی که در یک‌قدمی کسب جام قرار دارد هیچ اقدامی انجام نمی‌شود؟ قهرمانی پرسپولیس در این شرایط سخت می‌تواند یک جشن ملی باشکوه را راه بیندازد و مردم را خوشحال کند و من امیدوارم مسئولان امر کاری برای حل مشکلات پرسپولیس انجام دهند.»

انتظاری درباره تقویت خط دفاع و حمله اینگونه نظر می‌دهد: «محمد انصاری مدافع خوبی است اما تا آنجا که من می‌دانم او به فینال نمی‌رسد. با این وجود حتماً آقا یحیی به فکر بازیکن دیگری جدا از این موجودی برای دفاع میانی هست که به مشکل نخورد، چون سن و سال سیدجلال هم به‌گونه‌ای است که باید برای این مسأله بخصوص برای فینال فکر اساسی شود. برای خط حمله هم من امین قاسمی‌نژاد را گزینه ایده‌آلی می‌دانم و امیدوارم باشگاه پرسپولیس با هزینه کردن در زمانی که بیشتر از همیشه ضروری به نظر می‌رسد بر مشکل خط حمله هم پایان دهد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)