پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان موانع بزرگی را از پیش رو برداشته و به طور حتم این تیم قهرمان آسیا خواهد شد.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به عملکرد سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا و راهیابی این تیم به فینال این مسابقات، اظهار داشت: این موفقیت را ابتدا به هواداران تبریک می‌گویم. به بازیکنان و کادر فنی تیم هم که فوق‌العاده بودند تبریک و خسته نباشید می‌گویم. این موفقیت اعتبار و آبرویی برای برای فوتبال ایران در آسیا بود.

وی افزود: پرسپولیس در تمام مسابقات این رقابت‌ها با برنامه و منطقی بازی کرد. سرخپوشان با توجه به تغییر و تحولات در ترکیب، در چند بازی اول هماهنگ نبودند اما رفته رفته بهتر شدند. نفرات جدید هم خیلی زود با شرایط خود را وفق دادند و زودتر از آنچه فکرش را می‌کردیم با تیم هماهنگ شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اولین مسابقه حذفی توانستیم السد را شکست دهیم. السد تیم متمولی بود اما در فوتبال همه چیز پول نیست و مانند چند سال قبل از پرسپولیس شکست خورد. غیرت ایرانی اینجا به پول‌ها و امکانات تیم‌های عربی برتری یافت. برای مثال عیسی آل‌کثیر با پای شکسته بازی کرد. بازیکنان پس از آن نیز بازی به بازی بهتر شدند و در نهایت این موضوع منجر به قهرمانی در غرب آسیا شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: النصر بهترین تیم این دوره بود. النصر بازیکنان چند میلیون یورویی داشت و با دسیسه زد و بند قصد داشت نتیجه بگیرد. در کنار این‌ها هم عده‌ای هم در کنار النصر قصد داشتند خیلی ناجوانمردانه جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرند که به در بسته خوردند و حق به حقدار رسید.

انتظاری در ادامه در مورد گلایه‌های بازیکنان و مشکلات تیم اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی در برنامه تلویزیونی حاضر شد و حرف دل بازیکنان را زد. تیمی که فینالیست آسیا است نباید دغدغه ابتدایی ترین مسائل را داشته باشد. تمام این مشکلات از ضعف مدیریت است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بازیکنان و مربیان علاوه بر مشکلات خود نگران پرونده‌های بین‌المللی علیه باشگاه هستند تا مشکلی موفقیت‌های آنها را تحت تاثیر قرار ندهد. این بازیکنان بهترین‌های آسیا هستند و حقشان چنین مشکلاتی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)