مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است یحیی گل‌محمدی در دیدار برابر گل‌گهر مزد بازی دادن به جوانان را با کسب سه امتیاز گرفت.

سهراب انتظاری در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس مقابل تیمی که فوتبال بازی می‌کند راحت‌تر است. گل‌گهر آمده بود فوتبال بازی کند و نباید از بازی زیبای این تیم هم غافل شویم. آنها اصلاً به فکر دفاع و ضد حمله نبودند و مثل پیکان 10 نفره دفاع نمی‌کردند. تیم قلعه‌نویی یک فوتبال خوب را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس به خوبی در این بازی از موقعیت‌هایش استفاده کرد و فرصت‌های خوب دیگری هم داشت و دو گل خیلی زیبا هم زد. نکته خوبی که در این بازی به چشم آمد بازی دادن به بازیکنان جوان بود. بازیکنان جوان دونده، پُر انرژی و با انگیزه هستند و یحیی گل‌محمدی مزد این کارش را گرفت. اسدبیگی گل فوق‌العاده‌ای زد و عمری هم گل خوبی زد که روی استعداد فردی آنها بود. البته که بیرانوند هم با آن پنالتی پرسپولیس را در بازی نگه داشت.

مهاجم پیشین پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گل‌محمدی پس از جدایی لوکادیا تیمش را بدون مهاجم ارنج می‌کند و به عبدی و پاکدل بازی نمی‌دهد گفت: زیاد از حد به لوکادیا بها دادیم و به او توجه کردیم. پرسپولیس خیلی باشگاه بزرگی است و به فرد متکی نیست. پرسپولیس بدون مهاجم بازی می‌کند ولی این باشگاه آنقدر بزرگ است که فقط به لوکادیا متکی باشد. این بازیکن وقتی به پرسپولیس آمد سرحال نبود. او بی‌معرفتی و تیم را رها کرد و دیگر هم نباید به این موضوع بپردازیم. باشگاه باید از طریق حقوقی مسئله پیگیری کند. تیم ما بازیکنان بزرگی دارد. با رفتن لوکادیا دنیا به آخر نرسیده است.

انتظاری خاطرنشان کرد: یحیی صلاح می‌بیند که تیمش را بدون مهاجم وارد زمین کند. عبدی و پاکدل باید بیشتر تلاش کنند. سرمربی قطعاً بهتر از ما از وضعیت بازیکنان باخبر است. عبدی و پاکدل بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و در سه بازی قبل هم بدون لوکادیا خوب و سرحال بازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)