رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به اتهامات امیر عابدینی به سعید مظفری‌زاده گفت: اگر تکلیف قهرمانی زودتر روشن می‌شد، شاهد این بحث‌ها نبودیم. چرا وقتی علی دایی می‌تواند دو روزه حکمش را بگیرد، تکلیف قهرمانی را روشن نمی‌کنند؟

فریدون اصفهانیان که از صحبت‌های مطرح شده در روزهای اخیر علیه سعید مظفری زاده به شدت ناراحت است، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: همان هفته‌ قبل که آقای عابدینی در تلویزیون علیه مظفری زاده حرف زد به کفاشیان نامه نوشتم و از او خواستم هر چه سریع‌تر مساله را بررسی کند تا مانند ماجرای محسن قهرمانی فرسایش نشود اما متاسفانه عابدینی دیشب (دوشنبه) هم در تلویزیون هر چه از دهانش در آمد گفت در حالی که نباید این مسائل در رسانه ملی مطرح می‌شد.

وی ادامه داد: همیشه گفته‌ایم که هر کس مقصر است باید مجازات شود، اما تشخیص این موضوع با کمیته‌ انضباطی است و نباید در رسانه‌ها مطرح شود. به هر حال ما پیگیر مساله هستیم.

اصفهانیان هم‌چنین گفت: بارها گفته‌ایم که نباید بررسی پرونده‌ قهرمانی این قدر طول می‌کشید. علی دایی دو روزه حکمش را گرفت، پس چرا تکلیف قهرمانی را روشن نمی‌کنند؟ تاج هم در تلویزیون گفت که دوست دارد مسائل شفاف سازی شود. عابدینی گفته که این مسائل را پیش‌تر در نامه‌ای به مسئولان فدراسیون و تاج نوشته پس هر چه سریع‌تر باید تصمیم نهایی گرفته شود تا مردم بدانند مساله از چه قرار بوده است.

رییس کمیته‌ داوران در ادامه به صحبت‌های رییس کمیته‌ استیناف در برنامه این هفته‌ «90» اشاره کرد و گفت: آقای صالحی در تلویزیون گفت که همه می‌توانند پرونده‌ دایی را نگاه کنند تا بهفمند که چرا بخشیده شده و متوجه شوند که عملکرد کمیته‌ استیناف درست بوده است. چند میلیون نفر چطور می‌توانند این کار بکنند؟ بعد هم به فردوسی‌پور گفت که به پرونده‌ نگاه کند و بشود مشاور آنها! آقایان هر روز یک حرف می‌زنند، ولی مردم باید قضاوت کنند که کدام حرف درست است.

وی در پایان گفت: کمیته‌ داوران،‌ مردم و همه داوران فوتبال می‌خواهند که هر چه زودتر مسئولان فدراسیون جواب بدهند که وضعیت پرونده‌ قهرمانی به کجا رسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)