بازيكن تيم فوتبال سپاهان گفت: «محسن 9 سال در سپاهان زحمت كشيده با پاي مصدوم و كشاله خراب با تمام وجود جنگيده، آخرين بازي در ليگ قهرمانان آسيا هم گل زد.»

جام ورزشي؛ سپاهان بازي حساس مقابل پرسپوليس را در وقت‌هاي اضافه از دست داد تا دوباره به رده سوم نزول كند. هرچند زردپوشان اصفهاني در آزادي خوب بازي كردند اما روز خوب آنها نبود و نتوانستند جايگاه خود را حفظ كنند. اين باخت هفته‌هاي آينده را براي اصفهاني‌ها سخت‌تر مي‌كند. اميد ابراهيمي مثل هميشه جنگنده ظاهر شد اما نتوانست جلوي شكست تيمش را بگيرد.

* رويارويي با پرسپوليس را چطور ارزيابي مي‌كني؟
– بازي خوبي بود، هم كساني كه به استاديوم آمده بودند و هم كساني كه پاي گيرنده‌هاي خودشان بودند يك بازي زيبا ديدند. ما در اين بازي از اول تمركز لازم را نداشتيم و اينطور احساس مي‌كرديم كه بازي از نيمه دوم شروع خواهد شد. كرانچار گفت محكم به زمين برويد اما پرسپوليس واقعاً خوب شروع كرد بعد ما توانستيم بازي را كنترل كنيم و نيمه دوم خيلي خوب شروع كرديم چند فرصت هم داشتيم كه بعد از اخراج فشار روي تيم ما زياد شد و پرسپوليس توانست به گل هم برسد. روز خوب پرسپوليس بود و روز خيلي بد ما، پرسپوليسي‌ها باانگيزه بودند آنها را اينطور نديده بودم. اگر ما 50 درصد خودمان هم بوديم شايد بهتر نتيجه مي‌گرفتيم. به هر حال اين برد مبارك پرسپوليسي‌ها باشد.

* هفته‌هاي آينده، سپاهان چطور ادامه مي‌دهد؟ رويارويي مدعيان هم جالب خواهد بود.
– در فوتبال هيچ چيز غيرممكن نيست، 8 تا بازي مانده و مدعيان نيز با هم بازي دارند. خيلي اميدوار هستيم كه بهتر ادامه بدهيم. قبل از رويارويي با پرسپوليس روند خوبي داشتيم. هيچ سالي اين اتفاق نيفتاده بود كه تيم‌هاي مدعي به هم بخورند و اين خيلي خوب است.

* بازي با پرسپوليس اصرار داشتي ضربه آزاد را بزني، موضوع چه بود؟
– در برنامه‌ريزي و آناليزي كه قبلاً داشتيم قرار بود توپ‌هاي دورتر را من بزنم محمدرضا گفت سانتر كنم من هم گفتم بگذار شانسم را امتحان كنم ولي متأسفانه اين توپ هم بيرون رفت.

* دوباره شاهد اتفاقات بدي بوديم، يك عده به بنگر توهين كردند؟
– اين اعمال واقعا غيرقابل توجيه است، فوتبال حرفه‌اي است و نبايد اين مسائل پيش بيايد، محسن 9 سال در سپاهان زحمت كشيده با پاي مصدوم و كشاله خراب با تمام وجود جنگيده، آخرين بازي در ليگ قهرمانان آسيا هم گل زد، هميشه با تمام وجود براي سپاهان بازي كرده، تماشاگران از جدايي او ناراحت هستند اما نبايد توهين كنند، آنها در خلوت خودشان فكر كنند حتما پشيمان مي‌شوند.

* اخراج سوشاك چه تاثيري داشت؟
– داشتيم خوب بازي مي‌كرديم، به شرايط ايده‌آل نزديك مي‌شديم كه اخراج شد، اگر اخراج نمي‌شد حاكم ميدان مي‌شديم. در هر صورت معلوم نبود كه اگر اخراج هم نمي‌شد چه اتفاقي مي‌افتاد، شايد گل‌هاي بيشتري زده مي‌شد و شايد هم همين نتيجه رقم مي‌خورد.

* اگر سپاهان قهرمان نشود، دوست داري چه تيمي قهرمان شود؟
– فقط سپاهان قهرمان شود، با تمام وجود بازي مي‌كنيم تا قهرمان شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)