پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما 3 بازی آینده خود تا پایان نیم فصل را در تهران برگزار می کنیم اما این چیزها مهم نیست.

محسن بنگر  با انتقاد از رفتار برخی در شبکه های اجتماعی اظهار داشت: من نمی دانم چرا بعضی از هوادران این طور رفتار می کنند. مثلا من دارم چای می خورم و عکسم منتشر شده می گویند چرا چای خورده و قهوه نخورده است. قهوه می خورم عکسم منتشر می شود می گویند چرا قهوه خورده، آبمیوه نخورده است. فقط منتظرند برایم حرف در بیاورند.

وی افزود: من هم در صفحه اینستاگرامم بعضی از این هواداران را آنفالو کردم که دیگر نه بی احترامی کنند نه این حرف ها را بزنند. البته اکثر هواداران پرسپولیس به من لطف دارند. همیشه مرا خجالت زده می کنند و این تعداد کمی از هوادارنماها هستند که این کار را می کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره آینده پرسپولیس گفت: ما 3 بازی آینده خود تا پایان نیم فصل را در تهران برگزار می کنیم اما این چیزها مهم نیست. ما باید در هر 3 بازی پیروز شویم و به جمع مدعیان برسیم. دیروز نیز با وجود اینکه می توانستیم بیشتر گل بزنیم، 3 امتیاز را گرفتیم و خدا را شکر می کنم.

 

گفتنی است بنگر درگیری های زیادی با دنبال کننده های صفحه خود داشته و معمولا پس از مشاهده انتقادات فرد مورد نظر را از صفحه بیرون می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)