من بارها در مورد شیرجه روی وتمارض با دروگبا و روبن حرف زدم؛ هیچ وقت تاحالا نام بازیکنی را به خاطر شیرجه روی از لیست بازیکنان تیمم خط نزدم، بلکه همیشه از آنها انتقاد کردم.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی کسی بود که در بازی هفته گذشته تیمش مقابل تاتنهام از تمارض یان فرتونگن، بازیکن تاتنهام که منجر به اخراج فرناندو تورس شد، بیش از هر فرد دیگری عصبانی شده بود. او حالا ابراز امیدواری کرده که هیچ یک از شاگردانش برای فریب دادن داور تلاش نکند.

مورینیو در صحبت هایی که در اسکای سپورت بازتاب یافته گفت:« من از شیرجه روی متنفرم. بازیکنانم می دانند که اگر شیرجه بروند، با من به مشکل می خورند.این کار خیلی بدی است. تلاش برای اخراج شدن بازیکن حریف از زمین مسابقه از نظر من شرم آور است. اگر روزی در یک بازی به پیروزی برسیم و حس کنم که این برد به خاطر رفتار نادرست یکی از بازیکنانم به دست آمده، به شدت از او انتقاد می کنم.»

این روزها نیمار، ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا وماریو بالوتلی میلان سوژه های اصلی تمارض در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا هستند و مورینیو معتقد است که مقامات فوتبال باید تلاش زیادی برای مبارزه با این رفتارها نمایند. مورینیو ادامه داد:« همه چیز به مقامات فوتبالی بستگی دارد. من کاره ای نیستم و فقط نظر خودم را می گویم. اگر آنها اقدامی جدی دراین باره انجام ندهند، این شیرجه رویها در هفته های آتی نیز تکرار خواهد شد. یورگن کلوپ سرمربی دورتموند به خاطر صحبت کردن با داور یا داور چهارم دو جلسه محروم شد اما بالوتلی چی؟ نیمار چطور؟»

آقای خاص ادامه داد:«اینجا بحث اولویت ها مطرح است و امیدواریم که مسئولان فوتبال انگلیس دراین راستا در مسیر درستی حرکت کنند. بحث برد یا باخت نیست؛ بلکه بحث این است که می خواهیم فرهنگ موجود را حفظ کنیم یا اجازه دهیم که این فرهنگ تغییر کند؟ من هیچ وقت تاحالا نام یک بازیکن را به خاطر شیرجه روی از لیست بازیکنان تیمم خط نزدم، بلکه همیشه با اقتدار از آنها انتقاد کرده ام. در این باره بارها با دروگبا و روبن حرف زدم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)