مرجع خبری پرسپولیس : نحوه برخورد برخی نمایندگان مجلس و صحبت های آن ها با یکدیگر در جریان برنامه 90 دوشنبه شب اعتراض حداد عادل را به دنبال داشت.

 

درگیری نمایندگان مجلس با مدیران جدید باشگاه استقلال و پرسپولیس در برنامه تلویزیونی نود در خصوص نحوه انتخاب عضویت آنها در هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس بازتاب با واکنش جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رو به رو شد.

به گونه‌ای که در حاشیه جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم در صحن علنی در این باره اظهارنظر کردند و خواستار عدم تکرار چنین اتفاقاتی در رسانه ملی شدند.

 

سخنان غیرمنتظره میهمانان تلفنی برنامه تلویزیونی نود و نوع گفت و گو آنها با یکدیگر درباره نحوه گزینش اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس از سوی وزیر ورزش و جوانان به عقیده برخی نمایندگان نه تنها در شان مدیران اجرایی کشور نبود بلکه باعث بی اعتمادی افکارعمومی به جایگاه مسوولان اجرایی کشور شد چرا که در برنامه زنده تلویزیونی مدیران و نمایندگان مجلس یکدیگر را به دروغ گویی متهم کردند.

 

در حاشیه جلسه صبح امروز دکتر حداد عادل در گفت و گو با نمایندگان معترض به این رویداد ضمن محکوم بودن چنین اتفاقاتی در  رسانه ملی تاکید کرد چنین رفتارهایی از سوی هیچ یک از مسوولان اجرایی کشور پذیرفته نیست چرا که مردم با تماشای این نوع گفتمان به نوعی نسبت به مسوولین و عملکرد آنها بی اعتماد خواهند شد.

 

وی در ادامه گفت و گو خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نوع رفتار برخی نمایندگان مجلس انتقاد کرد و در این خصوص تصریح کرد زبان تهدید و خط و نشان کشیدن برای نمایندگان مجلس خوب نیست، براین همین ما به عنوان نمایندگاه عضو کمیسیون فرهنگی باید کمی در نوع رفتار خود اصلاحاتی را به عمل آوریم که خدای ناکرده ورج بداخلاقی در کشور و سطح جامعه نشویم.

 

منابع آگاه خبری مدعی شدند به دلیل اعتراض نمایندگان به نوع رفتار صورت گرفته از سوی نمایندگان در برنامه نود قرار است در جلسه آتی کمیسیون فرهنگی این موضوع به صورت جدی بررسی شود و چنانچه جمع بندی لازم به دست آمد در خصوص نوع رفتار اعضا در رسانه های گروهی تصمیم گیری جدی صورت گیرد.

 

دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی نود علیرضا دهقان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با دلیل انتخاب‌های صورت گرفته در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس با لطف الله فروزنده دهکری ،محمد رویانیان،سید احمد رسولی معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان دچار درگیری لفظی شد که در نهایت رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای به دلیل نوع سخنان مدیران جدید این دو باشگاه آنها را تهدید کرد که با حضور وزیر ورزش و جوانان به صحن علنی مجلس موضوع انتخاب‌های افراد غیر ورزشی برای حضور در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را به صورت ویژه پیگیری کند. نوع سخنان دهقان و اعضای هیات مدیره این دو باشگاه با واکنش تند نمایندگان مجلس رو به رو شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)