پرسپولیس نیوز : نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در فرآیند پیگیری واگذاری باشگاههای پرسپولیس و استقلال از نحوه مدیریت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره پاس نشدن چک حامی مالی انتقاد کرد و گفت: هیات مدیره باید پاسخگو باشد.

این روزها گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه حامی مالی باشگاه پرسپولیس به سبب بدهی های بسیار کلان این باشگاه قصد کناره گیری دارد، صورت گرفته است.

این درحالی است که چندی پیش هم با شکایت تیم کشتی آزاد ازباشگاه پرسپولیس حساب و اموال این باشگاه مسدود و توقیف شده است و روز گذشته تیم کشتی فرنگی هم از این باشگاه به دلیل پرداختن نشدن مطالبات شکایت کرد.

«امیررضا خادم »روز یکشنبه با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 10 میلیارد تومان ازسوی حامی مالی باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است،اظهار داشت : این میزان پرداخت در 20سال اخیر بی سابقه بوده است.

خادم درادامه بااشاره به اینکه وزرات ورزش و جوانان از ابتدا در نحوه ساماندهی این دوباشگاه و حتی جذب حامی مالی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این اتفاق اخیروبه مدیریت این باشگاه باز می گردد،گفت: هیات مدیره باید پاسخگو باشد.

وی درعین حال افزود:البته این انتقاد و گلایه ها به هیات مدیره این باشگاه انتقال داده شد و آنها باید این مسائل را برطرف و مدیریت کنند.

معاون وزیر ورزش اظهار امیدواری کرد که هرچه سریعتر با تدابیر هیات مدیره این باشگاه این مسائل برطرف شودهرچنداین باشگاه به دلیل بدهی های سنگینی که از گذشته داشته با مشکلاتی روبرو است.

وی با اشاره به توقیف اموال و مسدود شدن حساب های این باشگاه از سوی کشتی گیران سابق تیم پرسپولیس متذکرشد:استقلال وپرسپولیس بدهی های سنگینی دارند و از این منظر باید تعامل با باشگاهها بیشتر شود.

**هیات مدیره مانند گذشته با حامی مالی همکاری کند

خادم درباره موضوع حمایت نکردن به موقع حامی مالی ازباشگاه پرسپولیس، گفت: تاکنون این حامی مالی بالغ بر 10میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کرده، هر چند ممکن است کمی دیر یا زود شود اما پرداخت شده و در این زمینه هیات مدیره پرسیولیس هم مانند گذشته با آنها همکاری کند.

**حامی مالی بر اساس تعهدات عمل کند

وی در عین حال تصریح کرد: حامی مالی باید بر اساس تعهداتی که داده به آن عمل کند و از این منظر فشاری بر حامی مالی وجود ندارد.

معاون وزیر ورزش با تاکید براینکه این حامی مالی به هیچ وجه مسولیتی در راستای نظارت برنحوه عملکرد مدیریت مالی باشگاه ندارد،گفت:اگر حامی مالی به تعهدات خودعمل کند مشکل خاصی نیست،اما به هردلیلی این حامی مالی به تعهدات خود عمل نکند بر اساس مفاد آن را دنبال می کنیم.

خادم در عین حال افزود: در حال حاضر متقاضیانی هستند که بخواهندحامیان مالی این باشگاه شوند.

وی درباره اینکه اگر به هر دلایلی این حامی مالی قصد ادامه همکاری با این باشگاه را نداشته باشد آیا وزارت ورزش گزینه دیگری را جایگزین خواهد کرد، گفت:قطعا گزینه های دیگری وجود دارند که جایگزین شوند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)