شبکه ورزش سیما با انتقاد از همزمانی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با حریفان خود به انتقاد از سازمان لیگ فوتبال پرداخت.

به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش سیما، به اطلاع علاقمندان فوتبال می‌رساند در پی برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ فوتبال، در ۴۸ ساعت گذشته درخواست‌های زیادی درباره پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به سازمان صدا و سیما و روابط عمومی این شبکه ارسال شد تا این مسابقه به صورت کامل پخش شود.

بر این اساس با توجه به عدم پخش این بازی از هیچ یک از شبکه‌های سراسری و امکان پخش بازی سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان از شبکه استانی اصفهان، شبکه ورزش سیما با تغییر در جدول پخش خود، بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را پوشش خواهد داد.

شبکه ورزش سیما در طول فصل جاری، تلاش خود را در جهت حمایت از همه تیم‌های لیگ برتری به کار بسته است و مسابقاتی از تمام تیم‌های لیگ برتر روی آنتن شبکه ورزش فرستاده است اما با توجه به برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ فوتبال، شبکه ورزش سیما ناچار به حذف مسابقه دو تیم شهرستانی محبوب سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان و پخش با تاخیر مسابقه بسکتبال ایران و ترکیه در قالب مسابقات جام جهانی جوانان شده که بدین وسیله از هواداران این دو تیم و علاقمندان به بسکتبال پوزش می‌طلبیم.

مقتضی است با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هماهنگی بیشتر سازمان لیگ فوتبال با سازمان صدا و سیما، دیگر شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، سایپا و استقلال از ساعت ۱۹:۵۰ امروز به مصاف هم می‌روند و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۵۵ رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)