لیام ردی، دروازه بان جدید تیم استقلال که با شرایط کاملا خاص به حضورش در این تیم ادامه می دهد، علاوه بر مشکلات گذشته اش با مسئولان این تیم، به مشکلات جدید برخورده که حل نشده باقی مانده است.

لیام ردی که با مشکل مفقود شدن گذرنامه اش روبرو شد وحتی از طریق پلیس بین المللی این موضوع را دنبال کرد تا مشکلی برای وی ایجاد نشود.
 
این بازیکن همچنان با مسائلی خاصی در تیم استقلال روبروست که وی را به جدایی از جمع آبی ها ترغیب می کند.  لیام ردی با مشکل جدی مسکن روبرو شده است و در واقع مکانی مناسب برای اقامت در اختیار ندارد.

این بازیکن در منزل جی لوید ساموئل اقامت دارد، بازیکنی انگلیسی تیم استقلال به وی اجازه داده است که در منزلش اقامت کند اما این شرایط تا زمانی است که ساموئل خانواده اش را به ایران نیاورده است، زیرا اعلام کرده که قصد دارد خانواده اش را به ایران بیاورد تا در کنارش باشند.

این بازیکن مدعی است که دوری از خانواده برایش مشکل ساز است و اگر قرار به ماندنش در استقلال باشد وی باید همراه خانواده اش باشد.
 
شایان ذکر است: لیام ردی این موضوع را به مسئولان تیم اعلام کرده و مدعی است که آنها باید هرچه سریعتر تکلیف وی را برای اقامت مشخص کنند تا وی مزاحم ساموئل نباشد.
 
دروازه بان آبی ها حتی به مسئولان اعلام کرده ساموئل هر روز از وی در خصوص زمان ترک منزلش می پرسد و از آنجا که مسئولان تکلیف مسکن ردی را مشخص نکردند وی همچنان پاسخی برای ارائه دادن به همبازیش ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)