کرانچار باید ترکیب پرسپولیس را عوض کند

مرجع خبری پرسپولیس : مجيد فرخزادي اظهار داشت: توقع گلباران کردن شاهين را نداشتيم اما بازي ديشب پرسپوليس آن چيزي نبود که انتظار داشتيم.

وي افزود: اين مساوي براي ما مثل باخت بود. نبايد امتيازات بازيهاي خانگي را از دست بدهيم.

فرخزادي تصريح کرد : تا به حال به کرانچار تاکيد شده بود که دستش باز است ولي قرار شد کميته فني در خصوص اين ديدار گزارشش را به هيات مديره ارائه دهد تا ما تصميم گيري کنيم. به نظر مي رسد کرانچار بايد توجه بيشتري به نيمکت خود داشته باشد و ترکيب بهتري را استفاده کند. ما قصد دخالت در کار او را نداريم ولي اين مسائل مشخص است که ترکيب مي توانست بهتر باشد.

عضو هيات مديره پرسپوليس خاطر نشان کرد: ديشب با انصاري فرد نيز در اين خصوص صحبت کردم و بنا شد در جلسه هيات مديره اين موضوع به دقت بررسي شود. کرانچار تا به حال فرصت کافي را داشته است و تيم را ديگر مي شناسد.

وي در خصوص شعار هواداران عليه برخي بازيکنان گفت: اين درست نيست که وسط بازي عليه بازيکنان شعار داده شود. از هواداران پرسپوليس مي خواهم رويه خود را عوض کنند.

فرخزادي با تمجيد از کريم باقري گفت: اگر همه بازيکنان ما مثل او بودند ديگر مشکلي نداشتيم. باقري بيش از توانش دويد و تلاش کرد.

عضو هيات مديره پرسپوليس تاکيد کرد: پرسپوليس بايد طوري بازي کند که اين همه هوادار خوشحال به خانه هاي خود باز گردند . تماشاگراني که تا نصف شب به عشق تيم خود در استاديوم هستند.

فرخزادي در خصوص صحبتهاي سرمربي شاهين مبني بر اينکه “پرسپوليس آش دهان سوزي نيست” گفت: من براي آقاي ياوري متاسفم که اين حرفها را زده است . او بزرگتر ما است اما اين صحبت ها در شان او نبود.

وي افزود: حضور ياوري هيچ تاثيري در روند شاهين نداشت و اگر آنها سرمربي هم نداشتند همينطور بازي مي کردند. در بازي ديشب ما بد بوديم و شاهين تيمي نبود.

عضو هيات مديره پرسپوليس ادامه داد: ياوري که ادعا مي کند در مکتب شاهين بزرگ شده است چرا وقتي بازيکن ما روي زمين افتاده به بازيکنانش مي گويد حمله کنيد و توپ را بيرون نزنيد؟

فرخزادي گفت: هواداران ما هم اعتراض مي کردند چرا جواب ياوري را نمي دهيد اما ما به خاطر بزرگتر بودنش چيزي نگفتيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)