وکیل حسین هدایتی در اعتراض به علی انصاریان گفت:‌ اگر مدرکی دارید برای چه تاکنون شکایت نکردید.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استیل آذین، آرش نجفی وکیل و مشاور حقوقی هدایتی در واکنش به صحبت های علی انصاریان بازیکن سابق تیم استیل آذین گفت: در جریان برنامه روز سه شنبه صبح برنامه ویتامین 3 مجری محترم برنامه آقای سید علی ضیا در جریان گفت‌وگو از علی انصاریان که میهمان برنامه ایشان بودند سوالاتی پرسید که آقای علی انصاریان در جواب یکی از این سوالات نام چند باشگاه را بعنوان بدهکار خود مطرح کرده و به نام باشگاه استیل آذین نیز بعنوان بدهکار خویش اشاره نمودند. البته بازیکن مذکور قبلا نیز در برنامه نود به ادعای طلب خود از باشگاه استیل آذین پرداخته بودند که در این خصوص ابتدا توجه دست اندر کاران تهیه برنامه ویتامین 3 و آقای علی انصاریان و در ادامه افکار عمومی را به توضیحاتی جلب می نمایم.

وی افزود: جناب آقای علی انصاریان اولا نیاز نیست به شما یادآوری کنم جای رسیدگی به ادعای شما کمیته انضباطی فدراسیون است و تکرار ادعای طلب شما از باشگاه‌ها در تلویزیون دلیل بر حقانیت شما نیست. مگر شما از طریق صدا و سیما با باشگاه استیل آذین قرارداد منعقد نموده اید که حالا از طریق رسانه ملی پیگیر ادعاهای خویش هستید. ثانیا بهتر است مجریان و دست اندر کاران محترم صدا و سیما بازیکنانی که چنین ادعا هایی دارند را به کمیته انضباطی فدراسیون راهنمایی کنند.

نجفی تأکید کرد: آقای علی انصاریان شما قطعا و بی تردید نه طلب و همچنین مدرک مستدلی دال بر ادعای طلب خود ندارید ، چنان که اگر اینطور بود تا امروز صدها بار به مراجع ذیصلاح حقوقی فدراسیون مراجعه می کردید و بی شک مانند بسیاری دیگر تکلیف ادعایتان روشن می شد.

وی خاطر نشان کرد:‌ همچنین دوست ارجمندم جناب آقای سید علی ضیا تقاضا دارم با رویت مدرک پیوست این متن خودتان قضاوت کنید بهتر نبود قبل از انتشار سراسری سخنان کذب علی انصاریان برای حفظ آبروی اشخاص و باشگاه‌ها برنامه خود را طوری مدیریت کنید تا بی طرفی رسانه ملی لحاظ گردد و حقی از کسی ضایع نگردد؟ در حالیکه سیاست‌های صدا و سیما در راستای تولید برنامه های تلویزیونی و به نقل از مسئولین طرح و برنامه سیما ایجاد امید و نشاط در جامعه و تشویق افراد به انجام کارهای بزرگ می باشد و مجریان توانا نیز می بایست با خلاقیت خود و ایجاد کنجکاوی در مخاطب قادر باشند آنان را تا پایان برنامه همراه کنند متاسفانه آقای سید علی ضیا مجری توانای تلوزیون که به اخلاق مداری و ولایت محوری نیز مشهورند به همراه سر دبیر و تهیه کننده برنامه ویتامین 3 به سادگی برنامه خود را وسیله ای برای انتشار اظهارت خلاف واقع و نشر اکاذیب از سوی امثال آقای انصاریان قرار می دهند تا ناخواسته منجر به خدشه دار شدن اعتبار موکل اینجانب گردد.

نجفی یادآور شد:‌ بدینوسیله بنده این حق را برای موکلم محفوظ می دانم که به صورت مستند به ماده واحده الحاقی به ماده 30 قانون اساسنامه صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران به پخش مطالب کذب از سوی  انصاریان از طریق برنامه مذکور اعتراض نماید تا مراحل قانونی جهت احقاق حق طی شود.

وی افزود: لیکن در خصوص آقای علی انصاریان که پیشتر نیز در برنامه 90 به بیان مطالبی مشابه پرداخته بود از همین فرصت استفاده می کنم و به ایشان هشدار می دهم که از ادامه این عمل جدا خودداری نماید و مراتب عذر خواهی خود را به صورت رسمی اعلام نماید. چرا که طبق مستنداتی که موجود است ایشان در زمان بازی با در تیم استیل آذین تمام مطالبات خود را دریافت داشته و تسویه حساب نموده است و با وصف فرض بعید که مستنداتی در این رابطه داشته باشد چرا تاکنون به باشگاه مراجعه ننموده است؟ ضمنا دوباره تاکید می کنم صلاحیت رسیدگی به هر گونه ادعایی در خانواده فوتبال بر عهده کمیته انضباطی است .

نجفی در پایان گفت: شما مستند به سند پیوست شش سال پیش با باشگاه استیل آذین تسویه حساب نموده اید و تازه پس از گذشت شش سال به صرافت استیفاء حقوق معوقه خود افتاده اید.

در ادامه باید اذعان کنم در صورتی که ایشان دلیلی مبنی بر ادعای خود ارائه نکند و مراتب عذر خواهی خودرا اعلام نکند قطعا تحت عنوان نشر اکاذیب از ایشان شکایت به عمل خواهد آمد.

 

http://media.isna.ir/content/5-731.jpg/6

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)