عملکرد ضعیف ملی پوشان در بازی با لبنان، صدای سرمربی تیم ملی را هم در بین دو نیمه در آورده بود، طوری که او به آنها گفته است: «چرا اینطور بازی می کنید؟»

حاشیه های شکست تاریخی به لبنان تمامی ندارد. با وجود اینکه چهار روز از آن شکست تلخ می گذرد اما هنوز حرف و حدیث در مورد آن بازی زیاد است.این روزها عملکرد ملی پوشان به شدت مورد انتقاد قرار دارد اما باید گفت که خود کارلوس هم از عملکرد شاگردانش راضی نبوده است.

مرد پرتغالی که از عملکرد تیم ملی در نیمه اول انتقاد زیادی داشت، بعد از ورود به رختکن تیم، به شدت به انتقاد از عملکرد بازیکنان پرداخت و به مدافعان تیم،کلی ایراد گرفت. سرمربی تیم ملی گفت: «چرا اینطور بازی می کنید؟ این چه اشتباهی است که کردید؟» او سپس به انتقاد از گلر و مهاجم های تیم ملی پرداخت و تاکید کرد در نیمه دوم بازی باید جبران کنند.

اما نیمه دوم تیم ملی بسیار بدتر از نیمه اول بود. نه تنها تیم ملی موقعیتی خاصی نداشت بلکه اکثر حملاتش به بن بست خورد. در حالی که به نظر می رسید کارلوس کروش پس از شکست، در رختکن به بازیکنان بتازد و از خجالت شان در بیاید اما سرمربی تیم ملی که گرگ باران دیده است و تجربیات فراوانی دارد، ترجیح داد در پایان بازی به آرامی در رختکن با بازیکنان حرف بزند. او رو به ملی پوش های شکست خورده گفت: «ناراحتی را کنار بگذارید. چیز زیادی را از دست نداده ایم. هنوز راه زیادی در پیش است.» سرمربی تیم ملی اضافه کرد: «هنوز دیر نشده که اینطور ناراحت هستید. 5 بازی دیگر در پیش داریم با 15 امتیاز. بهتر است به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرید، برای بازی های آینده آماده شوید. این بازی و شکست برای ما تمام شده است و باید به بازی های بعدی و مخصوصا بازی با کره جنوبی فکر کنیم. به جای ناراحتی باید جبران کنید.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)