پرسپولیس نیوز: عباس کارگر جدیدترین منتقد مهدی طارمی، مهاجم جوان پرسپولیس است که با عصبانیت بی موقعش بدجوری گوشه رینگ رفته است.
 
عباس کارگر دفاع راست دهه ۶۰ پرسپولیس و یکی از زحمتکش ترین بازیکنان تیم رویایی علی پروین می گوید رفتار ناپسند مهدی طارمی در تمرین این تیم و جمله ای که رو به خبرنگاران گفته: «من بزرگتر تیم هستم و می گویم شما را بیاندازند بیرون» حاصل توجه بی دلیل رسانه ای به بازیکنانی چون طارمی است که الکی بزرگ شده اند و از نظر او حتی آنها از کوچکترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هم کوچکترند.
 
* از وضعيت سرخپوشان اطلاعي داريد؟
 
بله، متأسفانه يكي، دو روز پيش شنيدم چند تن از بازيكنان جوان و كم‌تجربه اين تيم اقدام به تحريم تمرين كرده‌اند و اين مسئله اعصابم را به هم ريخت. اين كار زشتي بود كه انجام شد و تيم را وارد حاشيه كرد.
 
* نكته اينجاست كه پرسپوليس بهترين بازي‌ها را ارائه مي‌كند.
 
بله، تازه داشتيم از بازي‌هاي پرسپوليس لذت مي‌برديم و پس از سال‌ها مردم به استاديوم مي‌آمدند و با شور و هيجان بازي‌هاي پرسپوليس را دنبال مي‌كردند اما متأسفانه اين اعتصاب نشان داد بازيكناني چون طارمي هنوز آنقدر خام و كوچك هستند كه ارزش پيراهن پرسپوليس را نفهميده‌اند.
 
* گويا طارمي هم در پاسخ به برخي خبرنگاران خودش را بزرگ پرسپوليس معرفي كرده است.
 
بله، من هم شنيدم. متأسفانه طارمي را باد كرده‌اند و فكر مي‌كند چه خبر است. عزيزم! تو كوچك‌ترين بازيكن تاريخ پرسپوليس هم نيستي! فكر كردي بزرگ پرسپوليس هستي و مي‌تواني اعتصاب كني؟ بازيكن بايد جنبه داشته باشد. تا دو تا گل زدي فكر كردي بزرگ شدي؟ نه اين خبرها نيست.
 
* با اين وجود پرسپوليس مي‌تواند قهرمان ليگ شود؟
 
اگر همين بازي‌ها را ارائه كند بله مي‌تواند اما اگر تيم دوباره وارد حاشيه شود و يك مشت بچه بخواهند با جواني خود تيم را خراب كنند هرگز رنگ قهرماني را به خود نخواهد ديد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)