در حالی که معمولاً استقلالی ها پرسپولیس را بدون هیچ دلیل و مدرکی متهم به حمایت دولت می‌کردند، این بار کار برعکس شده است.

کمک دولت به استقلال در ماجرای پرونده استراماچونی باعث اعتراض شدید هواداران پرسپولیس شده و آنها می گویند خسارت بی عرضگی مدیران سابق استقلال را نباید دولت بدهد و پول استراماچونی از بیت المال پرداخت شود. پرسپولیسی‌ها به شدت نسبت به این مسئله اعتراض دارند و علیه وزارت ورزش و شخص حمید سجادی هم موضع گرفته اند.

در شرایط فعلی ماجرای کمک دولت به استقلال در پرونده استراماچونی حسابی صدای هواداران پرسپولیس را در آورده است. قرار شده پرونده استراماچونی طی روزهای آینده بسته و جواز حضور استقلال در آسیا صادر شود. باشگاهی که پارسال هم مثل پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده بود.

در این زمینه، مسئولان استقلال با یکی از اپراتورهای تلفن همراه به توافق رسیدند تا مبلغی حدود 80 میلیارد تومان دریافت کنند. در صورت انجام شدن کارهای اداری، مسئولان استقلال به سرعت روند پرداخت مطالبات استراماچونی را انجام خواهند داد.

معاون رئیس جمهور اعلام کرد دولت مستقیم نمی تواند به باشگاه کمک کند اما به مدیران همراه اول دستور داده اند تا این بدهی را با پوشش اسپانسری تقبل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)