پرسپولیس نیوز : صحبت های اخیر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مبنی بر اینکه ' اگر نمی آمدم شاید پرسپولیس نابود می شد'.. ناراحتی و انتقاد پیشکسوتان این باشگاه را به همراه داشت.

ناصرابراهیمی سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس دراین باره  گفت: ما مربیان نمی توانیم پرسپولیس را نجات بدهیم و این حرف کاملا بی ربط زده شده است.

وی افزود: وقتی باشگاهی طی 12سال 15مدیرعامل عوض کرده باشد هرکسی به خود اجازه می دهد درباره آینده آن اینگونه اظهار نظر کند و ما دراین باشگاه ازمدیرعامل دو ماهه مانند علی پروین گرفته تا مدیرعامل دو ساله مانند محمد رویانیان داشته ایم وبه نظرمی رسددرخشان فراموش کرده این موضوع در مورد مربیان نیزبوده و به همین گونه تکرار شده است.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: دیگرآن دوران گذشته است که مربی همه کاره باشد، امروزه درفوتبال حرفه ای هرکسی کارخود را دارد و مربی دیگر همه کاره نیست و درخشان باید این موضوع را خوب بداند.

ابراهیمی تاکید کرد: امروز مورینیو هم نمی تواند مدعی باشد که من ناجی چلسی هستم.

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس نیز با بیان اینکه این موضوع را اصلا درک نمی کند  گفت: پرسپولیس هیچ وقت از بین رفتنی نیست چون درقلب مردم جای دارد و بهتر است درخشان واضح تر صحبت کند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس نیز دراین خصوص گفت: اگر واقعا پرسپولیس را به عنوان یک هویت ملی می شناسیم باید از آن حمایت کنیم و هر کاری ازدستمان برمی آید برایش انجام دهیم.

امیرعابدینی افزود: مردم سهامداران اصلی این باشگاه هستند و ما برای خدمت کردن درجایی که مال مردم است نباید فخر فروشی کنیم.

به گفته وی درمساله باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس چون با هنجارهای اجتماعی ارتباط مستقیم داریم باید بدانیم فعالیت های صادقانه پاسخ می دهد و ریا و تزویر جایی ندارد.

به اعتقاد وی اگر عرفان لازم جهت شناخت این شرایط را نداریم بهتر است جایگاه را رها کنیم و برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)