مرجع خبری پرسپولیس : انتقال بازیکن ملی پوش تیم فوتسال صبای قم به پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور منتفی شد.

در حالی که فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور 19 روز دیگر آغاز می‌شود و 14 تیم حاضر در این رقابت‌ها خود را برای فتح جام سیزدهم آماده می‌کنند، انتقال ملی پوش صبای قم به تیم مطرح پرسپولیس نیز منتفی شد.

در حالی که صبای قم امسال بنای اصلی را برای حضور موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، استفاده از بازیکنان شاخص بومی قرار داده است، بر همین اساس مسئولان این باشگاه با انتقال سعید تقی زاده بازیکن ملی پوش خود به تیم فوتسال پرسپولیس تهران موافقت نکردند.

تقی زاده که یکی از بازیکنان آینده دار فوتسال کشور محسوب می شود و با درخشش در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتسال، به تیم ملی کشورمان نیز دعوت شد و تیم ملی را در تورنمنت بین المللی چین نیز همراهی کرد، سال گذشته با صبای قم (کیش ایر سابق) قرار داد دو ساله منعقد کرد و به همین دلیل باید در لیگ سیزدهم نیز با پیراهن صبای قم به میدان برود.

از سوی دیگر این بازیکن ارزنده و توانمند از سوی تیم مطرح پرسپولیس تهران که امسال بسیاری از ستاره های لیگ برتر را با حضور حسین شمس در خود جمع آوری کرده است، پیشنهاد همکاری داشت که بدین ترتیب با مخالفت مسئولان باشگاه صبا، قید رفتن به تیم پرسپولیس تهران را نیز زد و بر همین اساس مسئولان پرسپولیس بلافاصله بازیکن فصل گذشته کیش ایر قم یعنی امیر حنیفی را جایگزین این بازیکن کردند تا جای خالی تقی زاده پر شود.

تیم فوتسال صبای قم در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز هشتم شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال پرسپولیس تهران خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)