رئیس باشگاه دورتموند خبر اخیر رسانه‌‌های اسپانیایی در خصوص توافق او با همتای خود در باشگاه رئال مادرید برای انتقال روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی زردپوشان را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، هانس یواخیم واتسکه، مدیراجرایی باشگاه بورسیا دورتموند تاکید کرد هیچ پیشنهادی از سوی سران رئال مادرید برای خرید روبرت لواندوفسکی دریافت نکرده است. روز گذشته شبکه اسکای ایتالیا خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه دورتموند با فروش لواندوفسکی به رئال مادرید در ازای 30 میلیون یورو موافقت کرده است، هرچند که این مهاجم لهستانی آن را نپذیرفته چون قصد پیوستن به بایرن مونیخ دارد.

واتسکه اما این خبر را تکذیب و تاکید کرد برای مذاکره در خصوص انتقال ستاره 24 ساله تیمش هیچ تماسی از سانتیاگوبرنابئو نداشته است. وی در گفت‌وگو با شبکه اسپورت 1 اظهار داشت: من فقط می‌توانم این را بگویم که ما هیچ چیزی درباره قراردادی که از آن حرف زده می‌شود، نمی‌دانیم. در حال حاضر هیچ تماسی با رئال مادرید درباره لواندوفسکی نداشته‌ایم.

واتسکه افزود: الان چندین هفته است که از انتشار این شایعه می‌گذرد اما روبرت همیشه در خصوص علاقه‌اش برای پیوستن به بایرن مونیخ شفاف بوده است.

اعتراف واتسکه به علاقه مهاجم لهستانی‌اش برای پیوستن به بایرن مونیخ در شرایطی است که او هفته گذشته اعلام کرد با فروش این بازیکن به هر تیمی جز باواریایی‌ها موافق است.

او یکبار دیگر بر این موضوع تاکید و تصریح کرد که تابستان امسال هیچ انتقالی از دورتموند به بایرن مونیخ صورت نخواهد گرفت.

لواندوفسکی تا ماه ژوئن سال آینده با دورتموند قرارداد دارد و این بدان معناست که واتسکه و همکارانش باید نسبت به فروش او تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستان امسال اقدام کنند و گرنه مجبور خواهند بود این مهاجم لهستانی را به صورت بازیکن آزاد از دست بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)