با مخالفت اوسمار و شرایط ترکیب تیم پرسپولیس انتقال مدافع تاجیک منتفی است.

هفته گذشته بحث پیشنهاد تیم اف سی سئول کره جنوبی به مدافع تاجیک پرسپولیس مطرح شد که مورد استقبال مدیران این باشگاه قرار گرفت.
بعد از درخشش هنانوف در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و حضور در یک چهارم نهایی این تورنمنت باشگاه اف سی سئول کره جنوبی رسما برای انتقال این مدافع به پرسپولیس درخواست داد که در بدو امر با مخالفت اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها مواجه شد.

در عین حال در باشگاه پرسپولیس این انتقال موافقانی هم داشت چرا که به هر حال هم مشکل لیست خارجی‌های پرسپولیس حل می‌شد هم اینکه مبلغی به این باشگاه بابت ترانسفر مدافع تاجیک می‌رسید.

با این وجود بعد از جمع بندی‌های نهایی و صحبت مدیران باشگاه با اوسمار ویرا این انتقال منتفی شد چرا که پرسپولیس برای دفاع راست بازیکنی غیر از دانیال اسماعیلی‌فر ندارد و اگر هنانوف از این تیم جدا شود باشگاه باید در نقل و انتقالات زمستانی دنبال جذب مدافع راست باشد که در این مدت محدود پیدا کردن گزینه مناسب، پیش بردن مذاکرات و جذب مدافع راست جدید کار بسیار دشواری خواهد بود.

از سوی دیگر برخلاف مبالغ اعلام شده چنانچه وحدت به اف سی سئول می‌پیوست رقمی که نصیب باشگاه پرپسولیس می‌شد آنقدر چشمگیر نبود که باعث جوش خوردن این  انتقال شود.

با این حساب هنانوف تا آخر فصل در خدمت پرسپولیس خواهد بود و با توجه به اینکه در سه پست می‌تواند بازی کند اوسمار روی او حساب خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)