کانون هواداران پرسپولیس با همکاری همیاران هوادار، نسبت به نشانه‌گذاری صندلی‌های ورزشگاه برای استقرار منظم تماشاگران با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کردند.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به توافق نهایی و هماهنگی‌ها برای استقرار پنج هزار تماشاگر در بازی روز چهارشنبه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، آماده‌سازی ورزشگاه برای این منظور از سوی کانون هواداران پرسپولیس انجام شد.

بنابر اعلام عباس اسماعیل‌ بیگی، مدیر کانون هواداران پرسپولیس، در پی هماهنگی‌ها و موافقت‌های نهایی که امروز برای حضور تماشاگران انجام شد، همیاران هوادار برای نصب برچسب‌های راهنما روی صندلی‌های ورزشگاه اقدام کردند و نشانه‌گذاری صندلی‌ها برای نیمی از سکوهای پایین انجام شده است.

تهیه مقدمات این امر از روزهای گذشته آغاز شد که سایر باشگاه‌ها و تیم ملی هم از ثمره اقدام پرسپولیس، بهره‌مند خواهند شد.

در حال حاضر نشانه‌گذاری سکوهای ورزشگاه آزادی، طبق طرحی انجام می‌شود که بالاترین سطح فاصله‌گذاری اجتماعی را ارائه می‌دهد.

در این ارتباط، باشگاه پرسپولیس نیز از هواداران پرسپولیس درخواست کرد دقیقا در صندلی‌هایی مستقر شوند که مشخص شده است. عدم رعایت این مساله از سوی تماشاگران فوتبال باعث خواهد شد که روند حضور تماشاگران و افزایش تعداد بیشتری از ایشان که بیش از همه خواسته هواداران فوتبال است، دچار اختلال گردد.

از این رو ضروری است که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حساسیت از سوی تماشاگران رعایت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)