پنجشنبه 17 اردیبهشت(17:51) 

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصارى فرد مديرعامل پرسپوليس گفت: هيات مديره باشگاه تنها به دنبال اصلاح قضيه است و در كار من دخالت نمى كند. همه تلاش هيات مديره باشگاه و مجموعه براى موفقيت تيم است تا بتوانيم عملكرد موفقى داشته باشيم.
 
وى افزود: بين ما هيچ اختلافى نيست و هيات مديره هم قصد دخالت در كار من را ندارد و تنها خواهان اصلاح قضيه هستند. با اين حال سعى مى كنيم با مشورت كار كنيم.
مديرعامل پرسپوليس در خصوص بازگشت پيروانى و مخالفت هيات مديره با تصميم بركنارى وى، تصريح كرد: آن ها مخالف بركنارى پيروانى نبودند و تنها گله داشتند كه چرا با آنان مشورت نكرده ام. اين تصميمى بود كه در حيطه اختيار مديرعامل است و هنوز حكم من پا برجاست و پيروانى برنمى گردد.
 
انصارى فرد در خصوص قراردادهاى داخلى با برخى بازيكنان گفت: هرگاه قراردادى چه داخلى چه رسمى بسته شود توسط من اعلام مى شود. تنها با آرفى بستيم و بقيه صحت ندارد.
وى در پاسخ به اين سؤال كه خريد آرفى با نظر چه كسى بوده خاطرنشان كرد: به نظرم آن قدر اين بازيكن قابليت دارد كه هرمربى او را قبول كند. او يك استثناست و قطعاً مورد قبول سرمربى آينده است.
 
مديرعامل پرسپوليس در خصوص احتمال حضور وينگادا در فصل جديد افزود: فعلاً اين موضوع در حد احتمال است و بايد در پايان جام حذفى با جمع بندى عملكرد او تصميم گيرى كنيم اما خودم هم اميدوارم در خدمت وى باشيم.انصارى فرد با اشاره به مصدوميت باقرى گفت: اصلاً قهر باقرى صحت ندارد. او مصدوم است و كمى احساس درد دارد كه با رفع آن به تمرينات برخواهد گشت.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)