از خدا می خواهم بیشتر به هدایتی پول بدهد !

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم بتوانم امضاي نهايي اسپانسر را از رئيس سازمان تربيت بدني بگيرم.

عباس انصاري فرد در خصوص گفت و گو با علي سعيدلو اظهار داشت: روز گذشته توانستم با رئيس جديد سازمان تربيت بدني گفت و گو داشته باشم و مشكلات تيم را براي او بازگو كنم. ايشان حرف هاي من را شنيد و قرار شد در آينده نزديك در نشستي مشكلات ما حل شود.
وي افزود: به احتمال فراوان يكشنبه ديداري با سعيدلو خواهم داشت و سعي مي‌كنم موضوع اسپانسر و ساير موارد را با او در ميان بگذارم و امضاي نهايي را بگيرم.
انصاري‌فرد در خصوص اظهارات هدايتي مبني بر آمادگي وي براي پرداخت پاداش بازيكنان پرسپوليس عنوان كرد: نيازي ندارم كه كسي بخواهد پاداش بازيكنان پرسپوليس را پرداخت كند. فقط آرزو مي‌كنم خدا به ايشان بيشتر پول بدهد.
وي يادآور شد: برخي‌ها مي‌خواهند با مصاحبه گرفتن از زبان ديگران؛ پرسپوليس را وارد حاشيه كنند و به ما ضربه بزنند اما ما اجازه اين كار را به آنها نمي دهيم؛ مخصوصا در اين شرايط حساس كه تيم نياز به آرامش دارد.

انصاري فرد تصريح كرد: بعد از مصاحبه هدايتي صحبت‌هايي به نقل از من در برخي از سايت‌ها منتشر شده است كه آنها را تكذيب مي‌كنم. بعضي‌ها خط و نشان خودشان را از زبان من براي ديگران مي‌كشند. من نه مصاحبه هدايتي را خوانده‌ام و نه به آن توجهي دارم. چون مي دانم واقعيت چيست و در اين شرايط حساس دچار دردسر نمي‌شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)