کلاه کج را پرسپولیسی بدانید

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم در دراز مدت شاهد تاثيرات كرانچار در بازي پرسپوليس باشيم.

عباس انصاري‌‌فرد عنوان كرد: همدلي و انگيزه‌اي كه در تيم مي بينم موجب شده به آينده بيش از پيش اميدوار باشم. خوشبختانه بازيكنان با انگيزه تمرين مي‌كنند وظايف كادر فني كاملاً مشخص است و هر يك به خوبي در حال انجام وظيفه هستند. از عابدزاده و عبدي نيز بايد تشكر كرد كه در آن زمان حساس با تلاش خود توانستند استارت كار را زده و شرايط خوبي را به وجود آورند. همچنين حضور پيشكسوتان بزرگ باشگاه مانند بهزادي و دكتر زادمهر و خوردبين را در كنار تيم موجب همبستگي بيشتر مجموعه پرسپوليس مي‌دانم.
وي در مورد وضعيت كلاه كج و حوار ملا محمد گفت: هر دو قطعاً امسال پرسپوليسي هستند. در مورد كلاه كج بايد سيكل اداري براي ثبت نهايي طي شود. به نظر مي رسد همين روزها قرارداد نهايي ثبت شود. ملا محمد نيز با همكاري سفير ايران در لبنان كه جا دارد از ايشان تشكر شود ويزايش صادر شد و انشاءا… فردا شب (سه شنبه ساعت 21) وارد تهران مي شود و از چهارشنبه به تمرينات اضافه مي شود. با پيوستن اين دو در هر پستي ما دو بازيكن آماده داشته و در برخي پست‌ها ببيش از دو بازيكن آماده داريم.
انصاري‌‌فرد ضمن ابراز رضايت از حضور كرانچار تفكرات اين مربي را مثبت دانست و گفت: اميدوارم در دراز مدت تاثيرات مثبت اين مربي را در شيوه بازي پرسپوليس ببينيم.
وي همچنين اضافه كرد قرارداد دوساله دستيار زلاتكو كرانچار، توميسلاو ايوكوويچ، نيز روز گذشته بسته شد.

انصاري‌فرد در خصوص ديدار حضوري هيات مديره با رئيس سازمان تربيت بدني تاكيد كرد: در اين جلسه گزارش كاملي به مهندس علي‌آبادي؛ رئيس مجمع باشگاه داديم و ايشان نيز ضمن حمايت از برنامه هاي بلند مدت پرسپوليس خواستار موفقيت هاي باشگاه براي شادي قشر عظيم هواداران اين تيم شدند.
انصاري‌فرد در خصوص محروميت بازي اول تيم فوتبال پرسپوليس در تهران اشاره كرد: فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد. پرسپوليس كه معروف به تيم هجومي است به دليل حضور و تشويق هواداران پرشورش است. سال گذشته عليرغم مشكلات، آسيا از حضور هواداران اين تيم متحير شد و آن را بي سابقه خواند. تيمي با اين قدمت و اين تعداد هوادار حيف است بازي‌هايش بدون تماشاگر برگزار شود ولي راي كميته انضباطي است و موظف به اجراي آن هستيم.
انصاري فرد در پاسخ به اين سئوال كه چه شركت توليدي امسال البسه باشگاه را تامين مي‌كند، گفت: در حال مذاكرات نهايي هستيم و در اين چند روزه مشخص مي‌كنيم.
انصاري‌فرد اظهار داشت: به هواداران قول مي دهم تيم خوبي را بسته ايم كه به مرور ويژگي هاي تيم را در طول فصل خواهيد ديد.
وي براي بازيكناني كه از پرسپوليس رفتند نيز آرزوي موفقيت و سربلندي كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)