مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل پیش تيم فوتبال سايپا گفت: با مسئولان باشگاه استقلال مذاكره كرده‌ام اما با مسئولان پرسپوليس مذاكره‌اي نداشتم.

 

كريم انصاري‌فرد در مورد شايعه حضورش در استقلال و پرسپوليس گفت: به دليل عملكرد خوبم در فصل گذشته پيشنهاد‌هايي از چند تيم دارم. من با مسئولان باشگاه استقلال مذاكره كرده‌ام اما با مسئولان پرسپوليس مذاكره‌اي نداشتم.

وي در مورد اين شايعه كه فصل آينده در تيمي بازي خواهد كرد كه علي دايي سرمربي آن باشد گفت: بايد شرايط پيشنهادها را بررسي كنم.

بهترين گلزن سايپا در ليگ برتر دهم در مورد احتمال ماندن در اين تيم اظهار داشت:

تا امروز مسئولان باشگاه سايپا پيشنهادي به من براي ماندن در تيم نداده‌اند.

انصاري‌فرد در مورد مجيد صالح سرمربي جديد تيم سايپا گفت: از نظر فني از ايشان تعريف‌هاي زيادي شنيد‌ه‌ام اما خودم شناختي از اين مربي ندارم و فقط يكبار با او سلام و عليك كردم و برايش آرزوي موفقيت مي‌‌كنم.

وي در مورد پيشنهاد‌هايي كه از باشگاه‌هاي آلماني و هلندي دارد عنوان كرد: تا 10 روز آينده تكليف حضورم در فوتبال اروپا مشخص مي‌شود و به يكي از دو كشور آلمان يا هلند خواهم رفت اما نام باشگاه را نمي‌توانم بگويم.

مهاجم تيم اميد ايران در مورد بازي برابر سوريه و احتمال موفقيت تيم ايران در ديدار با عراق گفت: من ديروز به دليل مصدوميت جزيي بازي نكردم تا براي بازي با عراق آماده باشم. اگر تيم اميد ايران بازي‌ تداركاتي بيشتري داشت در شرايط بهتري قرار مي‌گرفت. اگر ما دو بازي ديگر داشتيم بهتر برابر سوريه بازي مي‌كرديم.

وي در مورد قهرماني پرسپوليس با علي دايي گفت: قهرماني را به دايي تبريك مي‌گويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)