با قدرت به کارم ادامه می دهم ! / صلاح بود به تیم شوک وارد شود / با سعیدلو در مورد کرانچار حرف نزدم

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به اندازه كافي به كرانچار فرصت داديم اما اين مربي بعد از هفته هشتم هم به دنبال شناخت تيم و بازيكنان است.

عباس انصاري‌فرد عنوان كرد: متأسفانه با وجود گوشزد‌ها و تذكرات فراوان به مربيان، پرسپوليس همچنان با بازيكنان خوبي كه دارد مشكل تاكتيكي و تيمي دارد.
وي افزود: نمي‌دانم براي پرسپوليس چه كار بايد مي‌كرديم كه نكرده‌ايم اما الان صلاح است كرانچار از پرسپوليس برود.
انصاري‌فرد ادامه داد: اين تغيير هيچ ربطي به مديريت من ندارد، چون تكليف من را فقط سعيد‌لو مشخص مي‌كند. من با قدرت به كارم ادامه مي‌دهم و هيچ ترسي از بركناري ندارم و تابع مسئولان سازمان تربيت‌بدني هستم.
وي تاكيد كرد: نبايد موضوعات را به هم ارتباط داد. كميته فني بارها به كرانچار هشدار داده بود هواداران پرسپوليس كم تحمل هستند اما اين مربي بعد از هفته هشتم هم به دنبال شناخت است. البته كرانچار مربي بزرگي است و من قابليت ايشان را هرگز زير سئوال نمي‌برم.
انصاري‌فرد اظهار داشت: اين تصميم به هيچ عنوان احساسي نبود و قطعا به نفع پرسپوليس است. تيم ما مشكل بزرگي دارد كه با وجود حضور بهترين گلزنان ليگ برتر و آقاي گل‌ها در گلزني مشكل دارد. اين ضعف اصلا براي تيم ما خوب نيست. سرمربي باسد به اين موارد توجه داشته باشد.
مديرعامل پرسپوليس درباره بازي با پيكان خاطرنشان كرد: همه ديدند مقابل پيكان خوب بازي كرديم اما توپ‌هاي ما درون دروازه نرفت.

وي افزود: هيچ وقت درباره داوري حرف نزده‌ام و احترام خاصي گذاشته‌ام اما در بازي مقابل پيكان دو پنالتي ما ناديده گرفته شد و حتي صحنه‌هاي مشكوك به ضرر ما سوت زده شد. به همين دليل اعتراض خود را به نحوه داوري رفيعي اعلام مي‌كنم و اميدوارم كارشناسان مجرب داوري در اين باره نظر بدهند.
انصاري‌فرد در خصوص دربي گفت: سعي مي‌كنيم در هفته جاري از لحاظ روحي و رواني بازيكنان را بازسازي كنيم. به احتمال خيلي فراوان با توجه به شناخت اصلي از پرسپوليس عبدي سرمربي ما در بازي برابر استقلال خواهد بود چون شناخت لازم را از استقلال دارد. با اين حال در جلسه امروز كميته فني همه چيز مشخص خواهد شد. نظر شخصي من بركناري كرانچار است اما كميته فني بايد در اين باره نظر بدهد.
انصاري‌فرد تصريح كرد: قبول دارم همه در عدم موفقيت پرسپوليس شريك هستيم و نمي‌توان يك نفر را مقصر دانست اما با اين شرايط بهتر است به پرسپوليس شوك لازم را وارد كنيم. درباره كنار گذاشتن كرانچار من با سعيد‌لو حرفي نزده‌ام چون مي‌دانم مديرعامل مي‌تواند اين كار را خودش با تفويض اختيار مجمع انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)