مرجع خبری پرسپولیس : از امروز قرارداد بازيكنان را ثبت مي‌كنيم  ! انصاري‌فرد: تاپ مولر را بيشتر قبول دارم

عباس انصاري‌فرد كه اين روزها مشغله زيادي دارد و كمتر به سوالات خبرنگاران جواب مي‌دهد، بالاخره ديروز به سوالات ما پاسخ داد اما باز هم متوجه نشديم كه سرمربي جديد پرسپوليس چه كسي مي‌شود.

يكشنبه شب خيلي‌ها انتظار مي‌كشيدند جلسه هيات مديره باشگاه برگزار شود و سرمربي جديد پرسپوليس را معرفي كنيد اما اين اتفاق نيفتاد. حالا امروز (ديروز) همه منتظر هستند تا مديرعامل باشگاه درباره جلسه امروز (ديروز) هيات مديره خبر بدهد.
خبر خاصي نيست. ما بعد از بررسي گزينه‌هايمان، نتيجه جمع‌بندي را به هيات مديره باشگاه داديم و شرايط را مطرح كرديم، حالا هم منتظر هستيم كه هيات مديره تصميم بگيرد و نتيجه را اعلام كند.

پس جلسه شما با محمد علي‌آبادي رييس سازمان ورزش هيچ نتيجه‌اي نداشت؟
همان‌طور كه گفتم من در اين جلسه كه با حضور آقاي علي‌آبادي برگزار شد شرايط 2 مربي را گفتم و قرار است به زودي تصميم نهايي گرفته و اعلام شود.

فكر مي‌كنيد از بين تاپ مولر و لوكا پروزوويچ كداميك براي سرمربيگري پرسپوليس انتخاب شود؟
من خودم تاپ مولر را بيشتر قبول دارم اما با توجه به اينكه رقم او بالاتر از قيمت پروزوويچ است، بايد ديد كدام يك انتخاب مي‌شود.

به جز اين 2 مربي كه حضوري با آنها مذاكره كرديد، در اين يكي دو روزه نام‌هاي ديگري هم براي سرمربيگري پرسپوليس مطرح شدند؛ مثل امه ژاكه … اين مساله چقدر صحت دارد؟
خب امه ژاكه يك پيشنهاد بود اما در كل گزينه‌هاي زيادي در اين چند روز مطرح شد كه بيشتر آنها در حد حرف است و جدي نيست.


در صحبت‌هايي كه در اين روزهاي اخير با تاپ مولر و لوكا پروزوويچ داشتيد، شرايط آنها را در مورد دستيار چطور ديديد؟ موافق دستيار ايراني هستند، يا با خودشان دستيار مي‌آورند؟

تاپ مولر يك دستيار هميشگي داشته كه قرار است او را با خود بياورد. اسم اين دستيار هافمن است و در لوركوزن هم با هم كار مي‌كردند.


لوكا پروزوويچ چطور؟ اين مربي هم دستيار مي‌آورد؟
بله، قرار است لوكا هم با خودش دستيار بياورد.

آن‌وقت تكليف دستيار ايراني چه مي‌شود؟ چون در اين مدت اخير اسم‌هاي زيادي مثل حميد درخشان و بيژن ذوالفقارنسب و … مطرح شد؟
هنوز در اين مورد تصميمي گرفته نشده و اين مساله در كميته فني مطرح مي‌شود.

خب، اگر تصور كنيم سرمربي پرسپوليس طي امروز و فردا معرفي شود، تمرينات را از كي شروع مي‌كنيد؟
به دنبال اين بوديم كه يكي دو روز بعد از انتخاب سرمربي، تمرينات را شروع كنيم اما با توجه به اينكه كمي طول كشيد تصميم گرفتيم در اين هفته حتي اگر سرمربي هم مشخص نشود تمرينات را شروع كنيم كه ظاهرا امروز يا فردا هيات مديره در مورد سرمربي جديد تصميم مي‌گيرد و آن را معرفي مي‌كند تا تمرينات با حضور سرمربي جديد شروع شود.

البته مشكل ديگري هم وجود دارد اين است كه تا به حال با بازيكنان تسويه‌حساب نكرديد و هيچ قراردادي ثبت نشده، اين مشكل را كي حل مي‌كنيد؟
از فردا (امروز) تسويه‌حساب با بازيكنان هم شروع مي‌شود و بازيكنان جديد هم قراردادهايشان را ثبت مي‌كنند.

راستي، جريان اشپيتيم آرفي چه شد؟ در مورد او هم هر روز خبرهاي جديدي مي‌شنويم كه قرار است قراردادش را فسخ كند و به باشگاه ديگري برود
نه، چنين چيزي صحت ندارد. ما با آرفي قرارداد داخلي امضا كرديم و منتظريم به ايران بيايد تا قراردادش را ثبت كند.

اما شنيده مي‌شود قرارداد 5 برگه داخلي كه امضا شده دست خود آرفي است و او مي‌تواند به راحتي آن را فسخ كند
نه، اينطور نيست. قرارداد 5 برگه در باشگاه است و به جز آن ما رسيد پول و صورت جلسه را هم داريم.

به هر حال با توجه به اينكه هنوز سرمربي را انتخاب نكرديد، خيلي‌ها فكر مي‌كردند تمرينات پرسپوليس نسبت به ديگر تيم‌ها دير شروع مي‌شود. حتي اين مسأله باعث شد تا هواداران هم نگران شوند، چرا كه به نظر مي‌رسد پرسپوليس دارد زمان را از دست مي‌دهد؟
من فكر نمي‌كنم از ديگر تيم‌ها عقب باشيم. به هر حال ما هم به زودي تمريناتمان را شروع مي‌كنيم. ضمن اينكه فكر مي‌كنم مسابقات عقب بيفتد.


چطور مگر؟
من شنيده‌ام شايد بازي‌ها ديرتر شروع شود.
خب، اسپانسر تيم چه شد؟ مذاكرات‌تان را با اسپانسر جديد شروع كرديد؟
نه، چون در اين مدت خيلي سرمان شلوغ بود هنوز وقت نكرديم با اسپانسر جديد وارد مذاكره شويم اما بعد از اينكه سرمربي معرفي شد و تمرينات استارت خورد حتما مذاكراتمان را انجام مي‌دهيم.

Zoom
مخالفت علي‌آبادي با انتخاب تاپ مولر

تاپ مولر مورد تاييد كميته فني پرسپوليس قرار گرفته و انصاري‌فرد هم بدش نمي‌آيد او را كه نام بزرگتري دارد به عنوان سرمربي به تهران بياورد. حال آنكه رييس سازمان تربيت بدني از همين ابتدا با شرايط تاپ مولر مخالفت كرده و معتقد است كه او به‌خاطر پيشنهاد مالي بالا و ديگر شرايطي كه مطرح كرده نمي‌تواند گزينه‌اي مناسب براي پرسپوليس باشد. البته مديرعامل پرسپوليس تلاش‌هاي خود براي جلب رضايت علي‌آبادي را آغاز كرده و ظهر ديروز هم در همين رابطه جلسه‌اي 2 ساعته با رييس سازمان داشت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)