مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: هدفم از ديدار با سعيدلو ارايه‌ي گزارش‌هاي باشگاه بوده است.

عباس انصاري‌فرد درباره‌ي ديدارش با علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني گفت: هدفم از اين ملاقات ارايه‌ي گزارش‌هايي از عملكرد باشگاه و برنامه‌هاي آتي بود. من به عنوان مديرعامل پرطرفدارترين باشگاه آسيا بايد با رييس سازمان تربيت بدني كه رييس مجمع باشگاه هم هست و براي هرگونه عملی در اين تيم اختيار تام دارد، ديدار داشته باشم. وقتي رييس سازمان تربيت بدني تغيير مي‌كند، بنده وظيفه‌ام مي‌دانم كه به ملاقات رييس جديد رفته و صحبت‌هايي را درخصوص اين تيم بزرگ با وي داشته باشم.

وي افزود: به هيچ وجه هدف من از اين ديدار صحبت تثبیت در پرسپوليس نبوده و نيست. چرا كه هيچ تلاشي براي آن انجام نمي‌دهم. سعيدلو اختيار دارد كه هر تصميمی بگيرد . ما هم نسبت به هرگونه تصميمي از سوي وي مطیع هستیم.

انصاري‌فرد ادامه داد: برخلاف مطالبي كه در اين باره اعلام مي‌شود، سعيدلو نگرش منفي نسبت به وضعيت مديريتي در پرسپوليس نداشت و حتي قول داد كه در كمال قدرت از اين تيم حمايت كند تا ما بتوانيم حتي رشته‌هاي ورزشي ديگر را در باشگاه پرسپوليس راه اندازي كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين با تكذيب هرگونه مشكلات حاشيه‌اي در اين تيم ميان بازيكنان و مربيان گفت: خوشبختانه هيچ حاشيه و مشكل خاصي در تيم ما وجود ندارد، گرچه عده‌اي در صددند تا از راه‌هاي مختلف حواشي را به اين تيم وارد سازند اما، عملكرد ما در مسابقات ليگ برتر مي‌تواند پاسخي براي آنها باشد. در حال حاضر ما براي ديدار سختي كه فردا (دوشنبه) مقابل شاهين بوشهر داريم، آماده مي‌شويم و بازيكنان مشكلي ندارند.

وي در ارزيابي‌اش از بازي با شاهين بوشهر گفت: به بازيكنان گفته‌ايم كه نبايد شاهين را دست كم گرفته و گول نتايج اخير اين تيم را بخورند. اين تيم را نبايد آسان بگيريم. چرا كه آنها و يا هر تيم ديگري مقابل پرسپوليس به خصوص در ورزشگاه آزادي انگيزه‌هاي زيادي دارد. ضمن اين كه با تغييراتي كه در كادر فني شاهين ايجاد شده است و محمود ياوري به عنوان با سابقه‌ترين مربي ليگ هدايتش را برعهده گرفته آنها مي‌توانند حريف قدرتمندتري نسبت به پيش‌بيني‌ها براي ما باشند.

انصاري‌فرد همچنين با تكذيب عدم آمادگی هوارملامحمد براي بازي با شاهين تصريح كرد: هوار ملامحمد تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته و بازيكن نسبتا آماده‌اي است. با توجه به اينكه او دير به جمع ما اضافه شد، انتظار نداريم كه در كوتاه‌ترين زمان در تركيب اصلي پرسپوليس قرار گيرد و قطعا مربيان درايت خاصي براي استفاده از او به كار بستند؛ اما او هم مانند محسن خليلي و محمد منصوري در ليست ما حضور نداشته و برخلاف اين كه برخي رسانه‌ها مسايل حاشيه‌اي را دليل آن مي‌دانند، آنها آسيب ديده‌اند و تمرينات اختصاصي را در روزهاي گذشته انجام مي‌دادند. طول درمان اين دو بازيكن هنوز به پايان نرسيده و منصوري تازه توانسته است پا به توپ شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين درباره‌ي پرداخت طلب بازيكنان تيمش گفت: با صحبت‌هايي كه با سعيدلو داشته‌ايم و قول‌هايي كه به ما داد، اين مشكل به زودي حل مي‌شود. هنوز مبلغي را به بازيكنان پرداخت نكرده‌ايم اما، اميد زيادي داريم كه در كمترين زمان اين مبلغ پرداخت شود و بازيكنان نيز با صبوري و بينش بالا وضعيت فعلي پرسپوليس را درك كرده و به حل شدن اين مشكل اطمينان كافي دارم.

انصاري‌فرد با تكذيب انجام هرگونه مصاحبه‌اي درباره‌ي تيم استيل آذين و مديرعاملش گفت: تاكنون سابقه نداشته كه بنده بدون مقدمه درباره‌ي تيم ديگري از جمله استيل آذين اظهارنظر كنم و هيچ خبرنگاري نمي‌تواند ادعايي در اين باره داشته باشد. هميشه اگر سوال شده گفته‌ام تيم خوبي است و اميدوارم موفق باشد. اما، متاسفانه عده‌اي به دنبال ايجاد حاشيه در پرسپوليس بوده و اين جنگ‌هاي لفظي را به راه مي‌اندازند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اظهارنظرهاي حسين هدايتي مالك باشگاه استيل آذين درباره‌ي اعطاي پاداش پيروزي به بازيكنان پرسپوليس را نوعي دخالت در امور اين تيم نمي‌دانيد، تصريح كرد: واقعا همين طور است. اگر چنين مطالبي عنوان نشود، قطعا حاشيه‌ها هم به وجود نمي‌آيد. ما از حسين هدايتي به عنوان يكي از هواداران علاقه‌مند به پرسپوليس تشكر مي‌كنيم اما، به هر حال او اكنون كارش مشخص است و انتظار مي‌رود به تيم خود رسيدگي كند.

انصاري‌فرد درباره‌ي نيمكت نشيني شيث رضايي و شايعه‌ي اختلافش با كرانچار خاطرنشان كرد: شيث با كرانچار اختلافي ندارد و تنها به دليل آسيب ديدگي‌اش نيمكت نشين شده است. مطمئنا پرسپوليس در هفته‌هاي پيش‌رو آن قدر بازي خواهد داشت تا تمام بازيكنان بتوانند در اين بازي‌ها شركت داشته باشند و قطعا در دوراني كه بازي‌هاي ما فشرده برگزار مي‌شود، آنها نيروهاي موثري براي ما خواهند بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)