نشست مطبوعاتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس – بخش دوم و پایانی

مرجع خبری پرسپولیس :  مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: شايعاتي كه درباره كرانيكار مطرح مي‌شود صحت ندارد.

 به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، عباس انصاري فرد در ادامه نشست مطبوعاتي خود صحبت هايي به شرح زير عنوان كرد:

* شايعات در خصوص كرانيكار زياد است
بازيكني در خصوص كرانيكار مصاحبه كرده و گفته عملكرد اين سرمربي خوب نيست. بايد از خودش دلايل آن را بپرسيد چون كارنامه كرانيكار براي همه مشخص است ولي من مي دانم خيلي ها براي حاشيه سازي براي اين مربي دست به هر كاري مي زنند و در اين راستا به دنبال مخالفان سرمربي مي‌روند اما باشگاه پرسپوليس به اين مربي اعتقاد دارد كه او را جذب كرده است.

* سازمان تربيت بدني از كرانيكار تعهد اخلاقي نگرفته است
كرانيكار به ما اعلام كرد كه من به اصول ديني و مذهبي ايران احترام مي‌گذارم چون شرايط اين كشور را مي‌دانم. ايشان به من قول داد طبق چارچوب باشگاه پرسپوليس و كشورمان حركت كنند و در اين راستا هيچ تعهدي به سازمان تربيت بدني و من نداده است. البته در قراردادي كه داريم مانند ساير بازيكنان تمامي اين موضوعات نوشته شده است و در صورتي كه مواردي مشاهد شود سعي مي‌كنيم اقدامات لازم را بدهيم در غير اين صورت در كميته انضباطي برخورد خواهيم كرد اين موضوع براي تمام افرادي است كه با پرسپوليس قرارداد امضا كرده اند.

* آخرين مهلت كريمي دوشنبه است
پنجشنبه هفته گذشته دقايق زيادي منتظر حضور علي كريمي در باشگاه پرسپوليس ماندم. ما شرايط او را پذيرفته ايم اما نمي‌دانم چرا كريمي به باشگاه پرسپوليس نيامده است به همين دليل تا روز دوشنبه به او فرصت مي‌دهم كه تكليف را با ما روشن كند چون او از تمرينات عقب است و بايد خود را به ساير اعضاي تيم برساند.

* نيم فصل كرانيكار اجازه آوردن بازيكن را دارد
قبل از اينكه كرانيكار در جلسه كميته فني شركت كند از من سئوال كرد كه شرايط بازيكنان پرسپوليس به چه شكلي است. من به او اعلام كردم تقريبا ليست ما پر است و با حضور كريمي بسته مي‌شود و فقط در نيم فصل مي‌تواند افراد جديدي را به پرسپوليس اضافه كند. به همين دليل اگر بخواهد بازيكني را به پرسپوليس بياورد با نظر مستقيم باشگاه و كميته فني مي‌تواند اين كار را انجام دهد.

* قرارداد نهايي 6 ميلياردي هفته جاري امضا مي‌شود
قرارداد مقدماتي با اسپانسر 6 ميلياردي هفته گذشته امضا شد. اين قرارداد به هيچ عنوان 2 ساله نيست و فقط براي يك سال است. البته من مي دانم كه برند كامل حضور يك اسپانسر در پرسپوليس ميلياردها تومان ارزش دارد به همين دليل فقط 3 قلم از شركت مذكور را با 6 ميليارد تومان بسته‌ايم تا تبليغ آن را بر عهده بگيريم. شايد در آينده اسپانسر جداگانه‌اي را جذب كنيم اما بايد بدانيم كه در اين راه زحمات لازم كشيده شده است.

* رشد پرسپوليس به نفع فوتبال ايران است
حرف هاي زلاتكو در خصوص پرسپوليس بسيار خوب بود اما او از رسانه ها خواست كه كمك كنند رشد فوتبال پرسپوليس بود چون قطعا به تيم ملي نيز كمك مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)