از همكاري سرمربي و سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس نيز تشكر می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: بسياري از دلايل قطع همكاري ما با تارتار قبل از شروع فصل ريشه در سوء تفاهمات و يكسري مسائل ديگر داشته است.

 

در پي قطع همكاري با رسول كربكندي،‌ با مهدي تارتار به عنوان گزينه جديد مذاكراتي انجام شد. در اين راستا مهدي تارتار عصر روز سه شنبه مذاكراتي با حبيب كاشاني و علي دايي انجام داد و موافقت سرپرست باشگاه و سرمربي پرسپوليس را براي بازگشت به راه‌آهن جلب كرد.

 

تارتار عصر ديروز پس از حضور در ورزشگاه اختصاصي راه‌آهن بازي تداركاتي تيم راه‌آهن مقابل شهرداري بندرعباس را زيرنظر گرفت اما به دليل عدم مذاكره بين مديران دو باشگاه مراسم معارفه وي انجام نشد.

 

شب گذشته محمدحسن انصاري‌فرد در پي تماس تلفني با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس مذاكراتي انجام داد و حبيب كاشاني نيز موافقت خود را براي صدور رضايت نامه تارتار اعلام كرد.

همچنين محمد حسن انصاري‌فرد در گفت‌وگوي تلفني با علي دايي از همكاري

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس نيز تشكر و قدرداني كرد.

انصاري‌فرد در اين ارتباط گفت: با توجه به شناختي كه مهدي تارتار از بازيكنان دارد اين مربي بهترين گزينه براي هدايت تيم فوتبال راه‌آهن بود و ما نيز پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپوليس هدايت تيم را به ايشان سپرديم.


تارتار در دو مقطع سرمربي تيم راه‌آهن بوده و عملكرد خوبي داشته است. او شناخت كاملي از بازيكنان تيم دارد و همين نكته مي‌تواند عاملي براي از دست ندادن فرصت‌ها و جلوگيري از آزمون و خطاهاي جديد باشد. او مربي جواني است كه ما به توان فني و شخصيت اخلاقي ايشان اعتماد و اطمينان كامل داريم.

 

وي افزود: در پي نشستي كه با ايشان داشتم احساس مي‌كنم بسياري از دلايل قطع همكاري ما با اين مربي قبل از شروع فصل ريشه در سوء تفاهمات و يكسري مسائل ديگر داشته است كه در اين زمينه مفصل با يكديگر صحبت كرديم و معتقديم با همت كادر فني جديد و بازيكنان اين تيم و همچنين رفع مشكلات مالي مي توانيم نتايج مطلوبي در رقابت‌هاي ليگ برتر كسب كنيم. بنده شخصاً به توان و پتانسيل بازيكنان راه‌آهن اعتقاد دارم و شك ندارم كه اين تيم حرف هاي بسياري براي گفتن خواهد داشت.  

 

انصاري فرد در ادامه ضمن تشكر از مسئولان باشگاه پرسپوليس گفت: از آقاي كاشاني و همچنين آقاي دايي سرمربي اين تيم كه موافقت خود را براي بازگشت مهدي تارتار به راه‌آهن اعلام كردند تشكر مي كنم و اميدوارم تيم پرطرفدار پرسپوليس در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر نتايج درخشاني را كسب كند.  

 

در پي توافقات به عمل آمده بين محمدحسن انصاري‌فرد و حبيب كاشاني مقرر شد امروز رضايت نامه مهدي تارتار پس از درخواست كتبي باشگاه راه آهن صادر شده و مراسم معارفه سرمربي جديد راه آهن در تمرين امروز عصر برگزار شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)