مرجع خبری پرسپولیس : انصاري‌فرد: قول مي‌دهم قهرمان ليگ برتر شويم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به هواداران قول مي‌دهم در فصل آينده قهرمان ليگ برتر شويم.

عباس انصاري فرد اظهار داشت: تا پايان هفته بازيكنان ما كامل خواهند شد و تمرينات پرسپوليس منظم‌تر دنبال خواهد شد. هدف ما اين بود كه چارچوب لازم را براي شروع تمرينات آماده كنيم. درست است كه تعداد نفرات حاضر در تمرين امروز كم است اما خوشحالم كه استارت ليگ نهم را زديم.

وي در خصوص حضور بازيكنان برزيلي در ايران و قرارداد الونگ گفت: اشپيتيم آرفي و دو بازيكن برزيلي تا آخر هفته وارد ايران مي‌شوند اما با الونگ الونگ به دليل اينكه قراردادي از گذشته دارد به توافق نرسيده‌ايم و فعلا با او قراردادي امضا نكرديم.

انصاري فرد درباره وضعيت عليرضا نيكبخت واحدي و علي كريمي تاكيد كرد: هر بازيكني كه مي‌خواهد به پرسپوليس بيايد بايد تا آخر هفته تكليفش روشن شود كه آيا مي‌خواهددر پرسپوليس بماند يا خير. مي‌‌خواهيم انتهاي هفته جذب بازيكن و ليست مازاد خود را اعلام كنيم تا تكليف ما براي شروع ليگ نهم روشن شود اما آرزوي قلبي من است است كه كريمي در پرسپوليس بماند چون او مثل نيكبخت واحدي سرمايه اين باشگاه است.

وي در خصوص سرمربي جديد پرسپوليس يادآور شد: درست است كه قول‌‌هاي زيادي دادم اما تلاش خود را براي جذب سرمربي خوب انجام دادم. با مولر فقط مشكل مالي داريم و قرارداد تاپ مولر و دستيارش براي ما يك ميليون يورو تمام مي‌شود. ما چشم‌ انتظار كمك و تاييد سازمان تربيت بدني هستيم تا با مولر قرارداد نهايي را امضا كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در جواب اين سئوال كه چرا جلسه هيات مديره پرسپوليس تشكيل نمي‌شود تا تيم از بلاتكليفي خارج شود عنوان كرد: چندين جلسه هيات مديره داشتيم و به هيچ عنوان اين جلسات مخفيانه نبود اما قرار نيست كه هر اتفاقي كه مي‌افتد را اعلام كنيم.
وي افزود: خوشبختانه هيات مديره همكاري لازم را با من داشته و وظيفه من است كه ساير كارها را به عنوان مديرعامل انجام دهم تا به هدف خود در ليگ نهم برسيم
.


انصاري‌فرد در خصوص ناراحتي مازيار زارع درباره تمديد نشدن قراردادش اظهار داشت:

من از مازيار زارع دلخور نيستم اما واقعا تعجب مي‌كنم كه چرا برخي از مصاحبه‌هاي اين بازيكنان با حرف‌هايي كه به ما مي‌زنند تفاوت‌ زيادي دارد. باشگاه بارها با برخي از بازيكنان تماس گرفته است اما آنها در روزنامه‌ها خلاف اين حرف را مي‌زنند و به دنبال تهديد و يا خودنمايي هستند كه من اين مسئله را قبول ندارم.
وي ادامه داد: مازيار زارع بازيكن با اخلاقي است و فقط منظور من اين بازيكن نيست، بلكه من دوست دارم هر چه زودتر آنهايي كه عاشق پرسپوليس هستند تكليفشان روشن كنند
.

مديرعامل پرسپوليس ضمن انتقاد از بعضي از تيم‌هاي صنعتي تاكيد كرد: تيم‌هاي صنعتي با بودجه‌هايي كه دارند مي‌توانند بهتر عمل كنند. مشكل پرسپوليس اين است كه سقف قراردادهاي اين تيم بالا نيست. به نظر من فردي كه در پرسپوليس بازي مي‌كند بايد 100 و يا 200 ميليون تومان بيشتر از ساير بازيكنان بگيرد. شرايط پرسپوليس با تمام تيم‌ها فرق دارد.
وي گفت: به همين دليل به دنبال بازيكناني هستم كه اول قلبشان براي پرسپوليس بتپد و قدر پيراهن قرمز را بداند. هواداران حق دارند بهترين بازيكنان و بهترين فوتبال را از پرسپوليس ببينند
.

انصاري فرد در مورد شرايط پرسپوليس در ليگ نهم خاطرنشان كرد: امسال تيم بهتري هستيم. ضعف‌ها را برطرف كرديم و قول قهرماني را با قدرت به هواداران مي‌دهم. فراموش نكنيد پرسپوليس مديري نمي‌خواهد كه تيم اول را دوباره قهرمان كند چون اين كار سختي نيست. پرسپوليس مديري مي‌خواهد كه تيم را از رده پائين به صدر جدول بكشاند و تيم را از شرايط بحراني خارج كند. معتقدم پرسپوليس هميشه مي‌تواند حرف اول را در فوتبال ايران بزند.

وي اظهار داشت: در زمان دنيزلي هرگز فراموش نمي‌كنم پرسپوليس زيباترين بازي را به نمايش گذاشت اما در ليگ سوم شد ولي هواداران هر روز ياد دنيزلي را در ورزشگاه‌ها و در ديدار با من زنده مي‌كنند. پس معلوم است كه اين مربي نمره قبولي گرفته است. به خاطر همين است كه من هم به دنبال تاپ مولر اولين گزينه من است.

انصاري فرد در خصوص بازيكنان جذب شده پرسپوليس يادآور شد: جوان‌هايي را جذب كرديم كه همه آينده‌دار هستند و فقط به دنبال نام‌ها نبوديم بلكه به دنبال استعدادها نيز رفتيم. مربي خارجي اگر به ايران بيايد نام‌ها براي او معني نمي‌دهد و به دنبال اين است كه چه بازيكني 90 دقيقه در زمين براي تيم خود مي‌جنگد ما هم بر همين اساس نفرات خود را جذب كرديم.

مديرعامل پرسپوليس در خصوص وضعيت حميد درخشان گفت: فعلا آمدن مولر به ايران قطعي نيست كه بخواهيم دستيار ايراني او را معرفي كنيم اما مولر براي ما شرط گذاشته كه با خود يك دستيار به ايران مي‌آورد. ما هم به دنبال اين هستيم كه هر مربي خارجي كه به ايران بيايد كريم باقري را در كنار او قرار دهيم كه در كنار بازي كردن دستيار سرمربي نيز باشد. كريم باقري براي ما مثل كريمي يك نعمت است و اگر اين دو نفر آماده باشند بعيد مي‌دانم حريفي جلودار آنها باشد.


انصاري‌ فرد در خصوص پژمان نوري عنوان كرد: دو روز گذشته با نوري تماس گرفتيم و خوردبين نيز با او گفت‌وگو كرد. نوري به ما گفت كه گزينه اول من پرسپوليس هست و تا دو روز آينده قرارداد خود را با پرسپوليس امضا مي‌كنم اما از اخبار شنيديم كه او به ملوان پيوسته كه فقط مي‌توانم در اين باره سكوت كنم.

وي در جواب اين سئوال كه آيا امكان تغييرات در هيات مديره وجود دارد يا خير، گفت: اين موضوع ربطي به من ندارد. من منتظر تصويب دستور هيات مديره هستم تا آنها را عملي كنم. تغييرات در هيات مديره را بايد از مهندس علي‌آبادي بپرسيد.
انصاري فرد تصريح كرد: تا روزي هستم از جان مايه مي‌گذارم تا شرايط خوب شود و مشكلي نباشد. اگر هم نباشد ميز و صندلي باشگاه را به فرد ديگري تقديم مي‌كنم و به هيچ عنوان حرفي ندارم. من فقط دوست دارم در ليگ نهم پرسپوليس متفاوتي را ببينيد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)