مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به كارنامه درخشان كرانيكار، او را به عنوان سرمربي تيم انتخاب كرديم.

 عباس انصاري‌فرد اظهار داشت: سختي‌هاي زيادي را تحمل كرديم و سعي كرديم روي گزينه‌ها با توجه به شرايط پرسپوليس بيشتر فكر كنيم تا با گزينه‌اي چون كرانيكار كه

كارنامه قابل قبولي دارد مواجه شديم و با وي به توافق رسيديم.
وي افزود: قصد بازي كردن با اسم‌ها را نداشتيم و فقط مي‌خواستيم مربي‌اي به پرسپوليس بيايد كه در شأن باشگاه، هواداران و بازيكنان باشد و خوشحال هستم كه امروز با كمك هيات مديره و كميته فني به هدف خود رسيديم.
انصاري فرد عنوان كرد: قرارداد اوليه با كرانيكار بسته شده و او پنجشنبه وارد ايران مي‌شود تا تمرينات پرسپوليس را زير نظر بگيرد. كرانيكار سرمربي تيمي بوده كه برانكو در آن دستيار بوده است. او 53 سال دارد و فرزندش در يكي از بهترين تيم‌هاي اروپايي بازي مي‌كند. همچنين موفقيت‌هاي چشمگيري با تيم ملي كرواسي داشته كه من اميدوارم با پرسپوليس آنها را تكرار كند.
انصاري‌فرد خاطرنشان كرد:‌ اميدوارم بتوانيم با اين انتخاب نزد هواداران سرافراز باشيم تا خستگي چند وقت را از تن تمام مسئولان برداريم. خوشبختانه شرايط قرارداد مالي اين مربي نيز خوب است و او از فوتبال ايران و حتي پرسپوليس شناخت دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)