مدیرعامل سابق دست بردار نیست ! / هدایتی انصاری فرد را هم خرید !!

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت:‌ حبيب كاشاني در روز ديدار فوتسال ايران و برزيل سردمدار توهين و اهانت به من بود.

 

عباس انصاري فرد شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو عنوان كرد: زماني كه تيم فوتبال ايران با برزيل بازي داشت آقاي كاشاني تماس گرفت و خواهان حضورم در سالن 12 هزار نفري آزادي شد.
وي ادامه داد: ايشان به من گفتند با توجه به حضور آقاي سعيدلو به مجموعه آزادي بيايم تا درباره پرسپوليس صحبت كنيم اما به محض ورود به سالن با شعار تماشاگران مواجه شدم.
انصاري فرد با تاكيد بر اينكه اين موضوع هماهنگ شده و با برنامه‌ريزي اتفاق افتاده بود اظهار داشت: آقاي كاشاني سردمدار اين جريان بود. جالب اينجاست كه او مي‌گفت چرا تماشاگران توهين مي‌كنند اما اين كار بار برنامه ريزي او انجام شده بود. چگونه ممكن است در يك بازي ملي تماشاگران عليه من شعار دهند؟ اين پروژه از مدتي قبل آغاز شده بود و در آن روز به اوج رسيد.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس يادآور شد: همه من را مي‌شناسند. من از قبل از انقلاب پرسپوليسي بودم اما آنهايي كه 9 ماه در اين باشگاه بوده‌اند خودشان را پرسپوليسي مي‌دانند.
انصاري فرد افزود: خيلي خوب است كه همه يكدل باشيم و آنچه كه مي‌گوئيم از روي حقيقت باشد نه اينكه بخواهيم با حرف زدن همه چيز را به نفع خودمان رقم بزنيم.

وي خاطرنشان كرد: براي بركناري من كارهاي زيادي انجام دادند اما من بدون مشكل اين باشگاه را ترك كردم. هيچگاه عادت ندارم عليه مديران قبلي و همچنين درباره كساني كه مسئوليت دارند صحبت كنم اما برخي كارهايي مي‌كنند كه من را وادار مي‌كنند كه صحبت كنم. من همه اين موارد را به مسئولان گفته‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)