تازه ترین اظهار نظرهای آقای مدیرعامل // وقتی انصاری فرد وعده می دهد !

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با مربياني از كشورهاي آلمان، هلند و آرژانتين در حال مذاكره هستيم.

عباس انصاري فرد در خصوص روند انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس تصريح كرد: با وجود حرف و حديث‌هاي فراوان با هوشياري كامل به دنبال بهترين انتخاب هستيم تا بعدا پشيمان نشويم. به همين دليل با مربياني از آلمان، هلند و آرژانتين وارد مذاكره شده‌ايم و در صورت توافق آنها را به ايران دعوت خواهيم كرد تا پاي ميز مذاكره بنشينيم.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه تاپ مولر درباره قيمت پيشنهادي خود تخفيف زيادي به ما نداد به همين دليل با او همچنان مشكل داريم. براي لوكا پرزوويچ كه گزينه دوم ما بود برنامه ريزي كرديم اما متاسفانه تبليغات سوء و همچنين اقدامات سفارت صربستان باعث شد او به پرسپوليس فكر نكند چون آنها اعلام كرده بودند كه با مقايسه كردن مولر با وي با نام هاي بنز و ژيان ما و مطبوعات ايران به ايشان توهين كرده‌اند.
انصاري فرد اظهار داشت: امروز و فردا تشكيل جلسه خواهيم داد و در مورد گزينه هاي احتمالي بحث و تبادل نظر خواهيم كرد تا به بهترين نتيجه برسيم. البته بنيتو فلورو سانس، سرمربي سابق رئال مادريد نيز جزء گزينه هاي ما هست.
وي ضمن انتقاد از برخي افراد گفت: واقعا براي من جاي تعجب دارد. همين كه نام سرمربي را اعلام مي‌كنيم بلافاصله او را از آمدن به ايران پشيمان مي‌كنند. نمي‌دانم واقعا دست چه كساني در اين بين است اما تا آنجايي كه مي‌دانم دلالان كارهاي خود را انجام مي‌دهند تا در همه موارد سهم داشته باشند. به همين دليل صلاح دانستيم كه ديگر نام سرمربي را تا توافق كامل اعلام نكنيم. البته اين افراد بدانند ما سعي مي‌كنيم بهترين تصميم را براي پرسپوليس بگيريم و به هيچ عنوان خواب نيستيم.
انصاري فرد در خصوص بازيكنان برزيلي مدنظر پرسپوليس تاكيد كرد: توافقات ابتدايي انجام شده و دو بازيكن برزيلي هفته آينده وارد ايران خواهند شد. البته از ليگ برتر نيز هنوز گزينه‌هايي براي پرسپوليسي شدن داريم و مطمئن باشيد بازيكناني را جذب مي‌كنيم كه در حد نام پرسپوليس باشند.
مديرعامل پرسپوليس در خصوص محروميت شيث رضايي گفت: هنوز رسما از سوي سازمان ليگ و كميته انضباطي اين مورد به ما اعلام نشده كه شيث نمي‌تواند در ليگ برتر به ميدان نرود. به همين دليل او مشكل خاصي ندارد.


انصاري فرد درباره جذب بازيكنان جديد يادآور شد: بازيكناني مانند شيث رضايي، آرفي، شيري، اكبري، زارعي، بائو كه بازيكنان كوچكي در ليگ برتر ما نيستند و جواناني جويا نام را جذب كرده‌ايم. شايد آرزوي هر تيمي باشد كه آنها را به تيم خود بياورد. تصور مي‌كنم كه آينده روشني در انتظار ما است.
وي در خصوص بازيكنان مازاد پرسپوليس گفت: واعظي، زارعي، نوري، خيرخواه، نيكبخت از جمع ما جدا شده اند. البته ما تمايلي براي رفتن نوري نداشتيم اما او خودش تصميم گرفت به ملوان برود.
انصاري فرد در خصوص حسين عبدي خاطرنشان كرد: با تصميم كميته فني و هيات مديره حسين عبدي به عنوان دستيار سرمربي خارجي انتخاب شده است و اميدوارم بتوانيم با اين مربي بادانش به خواسته‌هاي خود تا قبل از حضور سرمربي خارجي و حتي بعد از حضور آن برسيم. عبدي جزيي از شناسنامه باشگاه پرسپوليس است و براي اين تيم زحمت زيادي كشيده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)