پنجشنبه 10 اردیبهشت (20:45)

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:‌ بازيكنان فصل آينده با نظر وينگادا جذب مي‌شوند.

عباس انصاري فرد پس از برد يك بر صفر پرسپوليس برابر سپاهان اظهار داشت: بازيكنان ما زحمت زيادي كشيدند و خوشحال هستم كه به نتيجه دلخواه رسيديم اما هنوز معتقدم آنها مي‌توانند بهتر از اين باشند.
وي ادامه داد:‌ مقابل تيمي بازي كرديم كه يكي از زيباترين و بهترين بازي هاي ايران را در چند سال اخير در آسيا به نمايش گذاشته است. سپاهان مهره‌هاي خوبي دارد اما ما مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري اين تيم را شكست دهيم.
انصاري فرد تصريح كرد:‌ بعد از شكست مقابل الغرافه براي ما بسيار سخت بود كه بازيكنان را به شرايط بهتري برگردانيم اما خوشبختانه با كمك آنها و مربيان به هدف خود رسيديم و برنده ديدار با سپاهان شديم.
وي در خصوص تمديد قرارداد وينگادا گفت: خسته شده ام از اينكه درباره اين موضوع صحبت كرده‌ام. باز هم مي گويم در اين باره در پايان فصل تصميم گيري خواهيم كرد.
انصاري فرد در جواب اين سئوال كه با نظر چه كسي بازيكنان جديد پرسپوليس جذب مي‌شوند يادآور شد:‌ ما با نظر وينگادا بازيكنان جديد را جذب مي‌كنيم. وينگادا قرارداد رسمي دارد. فعلا قرار نيست وي برود كه ما بگوييم كه در جذب بازيكنان تاثير ندارد. وينگادا مربي بزرگي است و در تمام موضوعات به ما مشاوره مي‌دهد. براي سال آينده پرسپوليس برنامه‌هاي ويژه‌اي داريم و اميدوارم به اهداف خود برسيم.
مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان كرد: هدف ما قهرماني جام حذفي است و اميدوارم بتوانيم به خواسته خود برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)