سه شنبه 15 اردیبهشت(18:17)

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به دليل حاشيه هايي که در کنار تيم بود تصميم گرفتيم

 تمامي تيم را ممنوع المصاحبه کنيم.

عباس انصاري فرد” در خصوص ممنوع المصاحبه شدن کادر فني و بازيکنان پرسپوليس خاطرنشان ساخت: کادر فني، سرپرست و بازيکنان تيم ممنوع المصاحبه شده اند و در صورت مشاهده مصاحبه از سوي اين افراد با آنها برخورد خواهد شد.
وي افزود: تيم ما در اين شرايط نياز به آرامش دارد و ممکن است مصاحبه بعضي از بازيکنان آرامش تيم را به خطر بياندازد.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص درخواست غرامت از باشگاه الشارجه گفت: ما هزينه هاي خود را به کنفدارسيون فوتبال آسيا اعلام کرده ايم و اميدواريم اين خسارت به حساب باشگاه واريز شود.


وي تصريح کرد: با بررسي هاي دقيق مبلغ 120 ميليون تومان را به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرده ايم.
انصاري فرد در خصوص ثبت قرارداد با بازيکنان براي فصل آينده گفت: فقط با اشپيتيم آرفي قرداد بسته ايم و تمام اسامي که اعلام مي شود کذب محض است.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به دلايل عدم مذاکره با بازيکنان تيم خود براي فصل آينده تصريح کرد: به خاطر آرامش بازيکنان اين کار انجام نداديم زيرا اين کار باعث ايجاد تنش در تيم مي شود.
وي اظهار کرد: تيم ما به اندازه کافي جاي خالي براي حذب بازيکنان مورد نظرمان دارد ولي فعلا به غير از ارفي با هيچ بازيکني مذاکره نکرده ايم.
انصاري در فرد در خصوص مذاکره با سيد مهدي رحمتي گفت:

با اين بازيکن به هيچ عنوان مذاکره نکرده ايم و اين موضوع را خود رحمتي نيز تائيد کرده است.
وي با اشاره به قراردادي که باشگاه استقلال به امضا رسانده در خصوص عدم جذب بازيکن از يکديگر خاطر نشان ساخت: قراردادي امضا نشده است و اين موضوع فقط يک توافق شفاهي بين من و واعظ آشتياني بوده است.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: تيم ما از بازيکنان خوبي بهره مي برد و به هيچ عنوان به بازيکنان استقلال نياز نداريم و هيچ گاه به دنبال جذب آنها نخواهيم بود.
انصاري فرد در خصوص شايعات اخير مبني بر ناراحتي کريم باقري از نيمکت نشيني تصريح کرد: کريم باقري قهر نکرده و از هيچ چيز ناراحت نيست، غيبت اين بازيکن در تمرينات به دليل مصدوميت از ناحيه کمر است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)