مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گل نخست سپاهان را حاصل اشتباه ماهینی دانست و گفت:آقای ماهینی اینجا پرسپولیس است نه تیم دیگری.

به گزارش ایرنا ، علی انصاریان ،گفت:آقای ماهینی چرا روی پاس به عقب با پای غیر تخصصی پاس می دهید تا گل نخست را دریافت کنیم و تیم از هم بپاشد.
وی گفت:زمانی که یک بازیکن، فوتبال را کنار می گذارد می تواند بازی ها را بهتر ارزیابی کند و روز گذشته پرسپولیس به چند دلیل بازی را باخت.
انصاریان افزود:اولین ایراد تیم پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان ترکیب بسیار بدی بود که گل محمدی روانه بازی کرد.عادل کلاه کج در طول این فصل تنها دو بار در ترکیب ثابت حضور داشته و نقی زاده در اکثر بازی ها فیکس بوده است چرا باید در این بازی حساس چنین تغییری در تیم ایجاد شود.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس،گفت:تعویض های اشتباه دیگر دلیل شکست پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان بود. هر مربی می داند در جام حذفی ممکن است بازی 120 دقیقه طول بکشد چرا کریم انصاری فرد را که بی نظیر بازی کرد را از زمین بیرون کشیدند و بعد از آن علی کریمی را که می توانست بازی را جمع کند تعویض شد.
وی تصریح کرد:دلیل سوم عملکرد بسیار ضعیف نیلسون دروازه بان پرسپولیس بود که برروی هر دو گل مقصر اصلی بود. ای کاش او در این بازی هم مانند دیدار های قبل کار می کرد.
انصاریان خاطرنشان کرد:مهدی مهدوی کیا می توانست از دقیقه 90 برای پرسپولیس بازی کند و بازی را برای تیم مانند علی کریمی به عنوان بزرگتر در بیاورد.
وی تاکید کرد:ای کاش در ضربه پنالتی هادی نوروزی که با تاخیر زیادی زده شد پس از آنکه سرمربی تیم دید چه فشاری برروی نوروزی است پنالتی زن اول خود را تغییر می داد. مطمئن بودم نوروزی با این فشار پنالتی را خراب می کند. در دیدار مقابل سپاهان حتی کادرفنی در چیدمان پنالتی زن ها هم اشتباه کردند.
انصاریان خاطرنشان کرد: در زمان پروین می دانستیم سرمربی برروی نیمکت حضور دارد که بازی های فوق العاده ای دارد و می تواند بازی را به بهترین شکل به اتمام برساند. دیروز پرسپولیس به اشتباهات کادرفنی باخت و اگر یک دستیار خوب و با تجربه برروی نیمکت بود می توانست کمک کند.
وی در خصوص خداحافظی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا از فوتبال، گفت: علی کریمی که امیدوارم برگردد و در فوتبال باشد اما ای کاش مهدی با قهرمانی خداحافظی می کرد زیرا او زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است.
وی تاکید کرد:ای کاش در روز خداحافظی مهدی مهدوی کیا ما بودیم تا او را در مراسم همراهی می کردیم و برای او سنگ تمام می گذاشتیم او خیلی غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد.
انصاریان گفت:باید مدیرعامل تیم یا سرپرست در مراسم خداحافظی او را همراهی می کردند اما فکر می کنم که سرپرست تیم گرسنه بوده و به رختکن رفته است.
وی افزود:به عنوان یک پیشکسوت از همه هواداران عذر خواهی می کنم و از مسئولان تیم و کادرفنی هم می خواهم از هواداران خوب پرسپولیس عذر خواهی کنند.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در مقابل سپاهان دو بار بازی را جلو افتاد اما به دلیل اینکه گل محمدی نتوانست بازی را بخواند هر دو بار کار به تساوی کشیده شد. می توانست با تصمیم گیری های بهتر و بازی دادن به کریمی و مهدوی کیا تیم را در زمین اداره کند.
وی افزود: در زمان ما بازیکنانی در زمین بودند که هرکدام می توانستند یک تیم را جمع کنند و حضور چنین نفراتی در تیم بسیار مهم است.
وی در خصوص عملکرد امیر حسین فشنگچی در دیدار مقابل سپاهان، گفت: من اسم این بازیکن را تنها یک بار در زمان اوت انداختند شنیدم و دیگر خبری از او نبود.
انصاریان در رابطه با پیشنهاد خود برای فصل آینده، اظهار داشت: باید مربی ایرانی در پرسپولیس باشد و حتی اگر خواستند گل محمدی را حفظ کنند باید کادرفنی او تقویت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)