پرسپولیس نیوز: بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال گفت: امیدوارم پرسپولیس از بازی بعدی موتورش روشن شود و چه در ورزشگاه آزادی و چه در شهرستانها به برتری برسد.
 
علی انصاریان در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می کنم بازی دیروز به طول کل تحت تاثیر هوای شهر اهواز بود. از آن گرمای هوا بگیر تا گرد و غباری که در آنجا وجود دارد. می گویند گرمای 50 درجه اما به نظرم دروغ می گویند چون اگر دمای هوا را از این بالاتر اعلام کنند، مجبور هستند تمام مسابقات، ادارات و مدارس را تعطیل کنند. قطعا دمای هوای اهواز بیشتر از 50 درجه بود و بازی نیز تحت تاثیر همین مساله قرار داشت.
 
وی ادامه داد: هر سال در تابستان این مشکل وجود دارد و تیمها نمی توانند در خوزستان بازی خودشان را نشان دهند. پرسپولیس هم با وجود اینکه جوان است اما مشخص بود که در آنجا کم آورده است. در هر صورت به هر دلیلی پرسپولیس دیروز خوب بازی نکرد و باخت اما امیدوارم این روند ادامه پیدا نکند. از مسئولان هم می خواهم که دیگر بازیها را در این گرمای اهواز برگزار نکنند و چاره ای بیاندیشیند.
 
انصاریان با اشاره به اشتباهات ایمان صادقی درون دروازه تصریح کرد: متاسفانه دروازه بان اصلی پرسپولیس محروم است و این دروازه بان جدید نیز خوب کار نکرده است. فکر می کنم گل اول استقلال خوزستان هدیه صادقی به این تیم بود. امیدوارم هر چه زودتر مکانی برگردد و درون دروازه قرار بگیرد تا دیگر چنین مشکلاتی نداشته باشیم. 
 
وی در خصوص اینکه برانکو تا به حال نتوانسته در بازیهای خارج از خانه با پرسپولیس به برتری برسد، گفت: برانکو بازیهای زیادی را با پرسپولیس پشت سر نگذاشته و باید به جو این تیم عادت کند. البته نمی توان با این آمارها دل خوش کرد و باید امیدوار بود که پرسپولیس از بازی بعدی موفق تر عمل کند. امیدوارم پرسپولیس از بازی بعدی موتورش روشن شود و چه در ورزشگاه آزادی و چه در شهرستانها به برتری برسد.
 
انصاریان در پاسخ به این سوال که احتمال تکرار نتایج فصل قبل برای پرسپولیس وجود دارد، بیان داشت: هنوز خیلی زود است که بخواهیم با این صحبتها به تیم انرژی منفی بدهیم. در بازی اول من پرسپولیس را خوب دیدم اما نتوانست به 3 امتیاز برسد و این بازی هم که گرمای هوا اجازه کار نداد. امیدوارم بازیکنان جوان پرسپولیس خیلی زود جا بیفتند و از هفته بعد به برتری برسد. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)