پیشکسوت باشگاه شاهین بوشهر گفت: اگر از من برای بازی با میلان دعوت شود وظیفه‌ام است که به این بازی بروم.

علی انصاریان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه آیا از او برای برگزاری بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان دعوت به عمل آمده گفت: تاکنون از من برای حضور در این بازی دعوت نشده و من هم از نحوه برگزاری آن اطلاعی ندارم حتی نمی‌دانم که پیشکسوتان میلان برای چه به تهران می‌آیند!

وی ادامه داد: البته از نظر من حضور پیشکسوتان میلان در تهران اتفاق خوبی است اما ای کاش تصمیمات برای برگزاری چنین بازی‌هایی زودتر اتخاذ می‌شد. شما به علی دایی که اسطوره فوتبال ما است نگاه کنید او حتی بازی خداحافظی هم ندارد. رضا شاهرودی مگر بازی خداحافظی داشت؟ بهروز رهبری‌فرد مگر خداحافظی کرده؟ من که چیزی یادم نمی‌آید!

انصاریان در پاسخ به این سؤال که آیا او را برای این بازی دعوت کنند به این بازی می‌رود پاسخ داد: اگر از من برای این بازی دعوت شود وظیفه‌ام است تا در آن حاضر شوم چرا که از بودن در کنار بزرگان فوتبال لذت می‌برم، بازی خداحافظی عابدزاده مقابل بایرمونیخ همیشه در ذهن من می‌ماند چرا که این تیم آن زمان جزو دو تیم مطرح باشگاهی دنیا بود حتی بازی خداحافظی فرشاد پیوس، محمد پنجعلی و محمود فکری هم در ذهن من است که چقدر باشکوه بود.

این پیشکسوت درباره انتقاداتی هم که نسبت به این بازی مطرح می‌شود ادامه داد: باید در ابتدا به پول برگزاری و هزینه‌های این بازی نگاه کنیم و بعد به پیشکسوتانی نگاه کنیم که با موتور یا تاکسی مشغول به کار هستند و حتی بعضی از آنها به نان شب هم محتاجند. بازی با میلان کار خیلی خوبی است اما چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. امیدوارم که برگزاری این بازی یک نمایش نباشد.

انصاریان هم در پایان گفت: من از پرسپولیس طلبکار نیستم و همیشه خود را بدهکار و مدیون این تیم می‌دانم اما از روزی که صحبت از برگزاری بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان شده صد نفر از پیشکسوتان باشگاه مصاحبه کردند و گفته‌اند که از تیم طلب دارند. شاید بهتر بود باشگاه به آنها هم نگاه می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)