خبرگزاری پرسپولیس : علي انصاريان سرمربي تيم پيشکسوتان پرسپوليس به همراه بهروز رهبري فرد به عنوان سرپرست، ليست بازيکنان خود را به دبيرخانه جام مرحوم يونس شکوري داد.

انصاريان درباره تشکيل اين تيم حرف هاي جالبي مي زند و به سوالات ما پاسخ مي دهد. انصاریان در این مصاحبه در حالی نام خود را پیشکسوت می گذارد که تا همین چند روز پیش فوتبال بازی می کرد!

*شنيديم فوتبال را کنار گذاشته اي و سرمربي شدي؟

بله، از بيکاري که بهتر است. از طرف ديگر، با پرسپوليسي ها هستم و کنار دوستان صميمي ام نفس مي کشم.

*ليستي که ارائه دادي هم بسيار جالب است.

باعث افتخارم است که اين ليست را من نوشتم. امثال محرمي، پيوس، درخشان، پنجعلي و… سرمايه هايي هستند که قيمت شان مثل طلا و دلار است، هر روز بالاتر مي رود. هيچ کس هم آنها را حمايت نمي کند، متاسفانه.

*اگر حمايت نمي کند، چطور تيم داده ايد؟

اين را بگويم که باشگاه پرسپوليس هيچ نقشي در به وجود آمدن اين تيم ندارد و ما هرگز زيرمجموعه باشگاه نيستيم. من مثل بعضي ها نبودم که ميلياردها تومان پول بدهم، به دوستانم زنگ زدم و قضيه را گفتم، آنها هم بر سرم منت گذاشتند و قبول کردند. حالا هم افتخار مي کنم که به همراه بهروز رهبري فرد، تيم پيشکسوتان را جمع و جور مي کنم و کنارشان هستم. دوزار پول ندادم اما يک پرسپوليس کهکشاني، يک تيم رويايي بستم. فقط مانده ناصر ابراهيمي را بياورم که صبح ها، بازيکنان را در تپه هاي داوديه تمرين دهد!

*تيم جالبي هم شده، مثلا وحيد قليچ و …

به آقا وحيد سپردم گل بد نخورد، او هم به من قول داده که خيال مان بابت دروازه راحت باشد.

*تو سرمربي هستي اما واقعا در رختکني که پيوس، محرمي، درخشان و … هستند، چطور مي خواهي حرف بزني و نکات تاکتيکي را بگويي؟!

فکرش را کرده ام، بايد کت و شلوار بپوشم و جدي باشم! قبل از هر بازي هم مثل علي پروين، ديرتر از بقيه اعضاي تيم مي روم رختکن! به بازيکنان هم تاکيد مي کنم مساوي نکنيد، يا بازي را ببريد يا کلا ببازيد و بياييد رختکن.

*اگر تيمت با اين همه ستاره ببازد، مثل علي پروين رفتار مي کني يا نه؟

نه آقا! من خاک پاي پيشکسوتان پرسپوليس هستم و مقابل آنها، حرفي براي گفتن ندارم. ما را چه به اين حرف ها.

*حالا بازوبند را به کدام يک مي دهي؟

مشکل کاپيتاني نداريم چون فکر مي کنم محمد پنجعلي خودش با بازوبند بيايد سر تمرين! من فقط مي خواهم بگويم اگر ما به فکر خودمان نباشيم، هيچ کس تحويل مان نمي گيرد. همين الان از داخل باشگاه که خبر داريد، پيشکسوتان در اولويت نيستند اما من و بهروز بايد کاري کنيم که پيشکسوتان، همان هايي که براي اين تيم آبرويي ساختند، کنار هم و متحد باشند. تيم ما، به ياد مجيد سبزي و فريبرز مرادي بازي هايش را شروع مي کند و مطمئنم با درخشش مجتبي محرمي و ساير بازيکنان، قهرمان خواهيم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)