مرجع خبری پرسپولیس : علي انصاريان مدافع تيم شهرداري تبريز درباره وضعيت قراردادش با اين تيم در فصل بعد گفت: قراردادم تمام شده و بازيکن آزاد هستم. 2 پيشنهاد از تيمهاي ليگ برتري دارم اما اولويتم براي فصل بعد تيم شهرداري تبريز است.
     
 

علي انصاريان افزود: با توجه به اينکه شرايط مالي تيم شهرداري تبريز خوب است براي همين مي خواهم در فصل بعد هم در اين تيم بمانم و با انجام بازيهاي خوب و موثر به تيم ملي دعوت شوم.

 

علي انصاريان درباره احتمال حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: پيشنهادي از سوي مسئولان پرسپولیس براي فصل بعد نداشتم اما مايلم دوران آخر بازيکني خود را در تيم سابقم، بازي کنم و هنوز دلم با اين تيم است.

علي انصاريان درباره وضعيت نامناسب پرسپولیس و نداشتن سرمربي خاطرنشان کرد: مسئولان پرسپولیس براي اينکه از حريف خود استقلال در فصل نقل و انتقالات عقب نيفتند، بايد هرچه سريعتر سرمربي تيم را براي فصل بعد انتخاب کنند و با بستن يک تيم قوي آماده حضور در ليگ يازدهم شوند.

 

وي در پايان خاطرنشان کرد: مسئولان پرسپولیس بايد براي هدايت اين تيم از يک مربي کارکشته و کارآمد استفاده کنند تا اين مربي بتواند پرسپولیس را به دوران اوجش بازگرداند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)