انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس می‌توانست خبر خوبی برای علی انصاریان باشد. با این حال انصاریان با انتخاب دایی کنار آمده و آرزو می‌کند که پرسپولیس با علی دایی روزهای خوبی در آینده داشته باشد.

به گزارش گل و به نقل از سايت فوتبال ايران، انصاریان در مورد انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس می‌گوید: «من خیلی دوست داشتم حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود. او از لحاظ فنی مربی خوبی است و چند سال هم سابقه مربیگری دارد، در ضمن درخشان چند سال پیش با پرسپولیس قهرمان ایران شد و می‌توانست گزینه مناسبی باشد. با این حال باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت تا دایی را انتخاب کند و من برای او آرزوی موفقیت دارم.»

انصاریان در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: «ابراهیم‌زاده هم گزینه خوبی بود ولی برای باشگاه پرسپولیس این موضوع مهم بود که فردی را انتخاب کند تا به شرایط این تیم و مربیگری در پرسپوليس آشنا باشد. از طرفی بحث حضور مایلی‌کهن هم مطرح بود ولی مسائلی توسط مسئولان پرسپولیس مطرح شد که مایلی‌کهن گزینه وزارت ورزش است و حساسیت‌هایی در این مورد به وجود آمد. انتخاب دایی نمی‌تواند تصمیم اشتباهی باشد ولی او کار بسیار سختی در پیش دارد.»

مدافع سابق پرسپولیس در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند: «دایی باید از تجربه‌های چند سال پیش خود که در پرسپولیس حضور داشت استفاده کند تا اتفاقات آن زمان تکرار نشود. او نباید ذهنش درگیر حاشیه‌ها و جواب دادن به حرف‌های افراد مختلف باشد و از طرفی همه می‌دانند که پرسپولیس تیم بزرگی است و حاشیه‌های بسیار زیادی دارد.»

انصاریان ادامه می‌دهد: «به نظر من پرسپولیس زمان دایی بد فوتبال بازی می کرد و در بعضی از بازی ها 4 تا 4 تا گل می خورد. الان هم چند سالی است که این تیم در لیگ برتر قهرمان نشده و هواداران پرسپولیس هم دیگر راضی به قهرمانی در جام حذفی نیستند. دایی باید تیمی را تشکیل بدهد که در لیگ برتر و جام حذفی مدعی جدی قهرمانی باشد در ضمن باشگاه پرسپولیس هم باید از این مربی حمایت کامل داشته باشد و نباید هر وقت مشکلی پیش آمد تقصیرها را گردن دایی انداخت.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)