دوشنبه 24 فروردین(09:30)

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: حتي با وجود نتايج امروز ليگ برتر پرسپوليس هنوز اميد زيادي براي كسب عنوان سومي ليگ برتر دارد.

عباس انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از بازي اين تيم مقابل پيكان در جمع خبرنگاران گفت: بازي خوبي بود و بچه‌هاي ما امروز بسيار خوب فوتبال بازي كردند. ما جداي از نتايجي كه امروز در ديگر مسابقات ليگ برتر رقم خورد همچنان اميدي زيادي براي كسب عنوان سومي ليگ برتر داريم.

وي گفت: تيم ما هر چهار روز يك بار به ميدان مي‌رفت كه فشردگي بازي‌ها روي آمادگي بازيكنان تاثير داشت اما به هر حال بازيكنان پرسپوليس امروز به مانند حضورشان در ليگ قهرمانان آسيا بازي كردند.

وي در ارزيابي‌اش از عملكرد وينگادا گفت:

درست است كه ابتداي زماني كه وينگادا سرمربي تيم پرسپوليس شده بود به دليل شناخت كم او از بازيكنان و همچنين بازيكنان از اين مربي ما نتايج حساسي را در يك مقطع از دست داديم اما اكنون هم شناخت او از بازيكنان و هم بازيكنان از او بيشتر شده است و ما شرايط بهتري پيدا كرديم تا اينجاي كار از عملكرد وينگادا راضي هستيم و پيشرفت را در تيم پرسپوليس در طول مربيگري او كاملا محسوس ديديم اما تصميم نهايي براي قطع يا ادامه همكاري با اين مربي را به پس از رقابت هاي ليگ برتر موكول كرده‌ايم.

وي درباره صحبت‌هاي مسئولان برخي تيم‌ها مبني بر احتمال تباني در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر گفت: پرسپوليس تيم بزرگي است و اين مسائل ربطي به اين تيم ندارد ما تيم ضعيفي نيستيم و قدرت‌مان را در زمين بازي به نمايش خواهيم گذاشت و كاري به صحبت‌هاي ديگران در اين زمينه نداريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)