چهارشنبه 26 فروردین(12:22)

مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: برخلاف تلاش حاشيه‌سازان وضعيت پرسپوليس

 بسيار خوب است.

عباس انصاري‌فرد پس از حضور در تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس تهران در جمع خبرنگاران اظهار كرد:‌ شرايط پرسپوليس بسيار خوب است اما بسياري تلاش دارند تيم را به حاشيه ببرند و اخبار كذبي در رابطه با بازيكنان و كادر فني پرسپوليس بدهند. ما به اين مساله توجهي نداريم. بازيكنان همگي حرفه‌يي و با تجربه هستند و مي‌دانند كه بايد به راه‌مان ادامه دهيم.

وي افزود: شرايط پرسپوليس بسيار خوب است و تلاش مي‌كنيم تا در بازي فردا مقابل استقلال اهواز پيروز شويم تا بتوانيم سهميه‌ي ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنيم. البته استقلال اهواز نيز در خطر سقوط است و به همين دليل با تمام توان به ميدان مي‌آيد اما ما بايد پيروز شويم.

انصاري‌فرد درباره‌ي بحث قرارداد نلو وينگادا و اظهاراتش مبني بر اين كه تا سال 2010 با پرسپوليس قرارداد دارد گفت: اين مساله را چندين بار توضيح داده‌ام، ما در پايان فصل عملكرد وينگادا را مورد ارزيابي كارشناسانه‌ قرار مي‌دهيم، البته تا اين لحظه از كار او رضايت داريم اما تصميم نهايي را در پايان فصل خواهيم گرفت.

وي ادامه داد: قرارداد وينگادا تا سال 2010 است. اما شرايط قرارداد به گونه‌اي است كه در پايان اين فصل هم ما و هم وينگادا مي‌توانيم درباره‌ي ادامه يا قطع همكاري تصميم بگيريم.

انصاري‌فرد افزود:

 اگر اكنون بخواهم اعلام كنم كه وينگادا در فصل آينده قطعا سرمربي پرسپوليس است ديگر چه انگيزه‌اي براي ادامه تلاش باقي مي‌ماند، ما انتظار داريم كه وينگادا براي پيشرفت تيم تلاش كند و انگيزه‌اي بيشتري را براي او ايجاد كنيم. شرايط حرفه‌يي فوتبال نيز ايجاب مي‌كند كه به اين مربي بگوييم كه كارش را در پايان فصل ارزيابي خواهيم كرد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران ادامه داد: ما تا پايان فصل دو بازي در ليگ برتر و سه ديدار درليگ قهرمانان آسيا پيش رو داريم، اگر تمامي اين بازيها را ببازيم آن وقت چگونه مي‌توانيم به وينگادا اطمينان كنيم. در هر صورت ما علاقمنديم تا با وينگادا به كار خود ادامه دهيم اما فعلا نمي‌توانيم اين موضوع را اعلام كنيم و در پايان فصل پيرامون آن تصميم‌گيري مي‌كنيم.

وي درباره‌ي غيبت واحدي نيكبخت در تمرين امروز تيم پرسپوليس گفت: در هر صورت او بايد درباره‌ي غيبتش به سرپرست يا مربي تيم اطلاع دهد. وينگادا در برخورد با بازيكنان بي‌انضباط اختيار تام دارد و بايد ببينيم كه دليل غيبت نيكبخت واحدي موجه است يا نه.

انصاري فرد در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنان در اعتراض به مطالبات مالي خود در تمرين حاضر نمي‌شوند گفت: طبق قرارداد و تعهدي كه با بازيكنان داريم همه‌ي آنها مطالبات خود را دريافت كردند و من متاسفم كه چنين صحبت‌هايي بيان مي‌شود. البته يكسري از بازيكنان گرفتاري‌هاي خاصي دارند كه تلاش مي‌كنيم به آنها كمك‌هاي ويژه‌اي داشته باشيم. اما اين به معناي طلب‌كار بودن آ‌نها از باشگاه نيست. بازيكنان تاكنون 60 درصد از مبلغ قرارداد خود را دريافت كرده‌اند و شايد بازيكني براي مشكل فوق‌العاده‌ي خود درخواست پول كند اما اين به معناي آن كه بازيكن باشگاه را تهديد كند، نيست.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره‌ي وجود فهرست مازاد بازيكنان نيز گفت:‌ نه فهرست مازاد داريم و نه با بازيكني مذاكره كرده‌ايم. طبيعي است كه كانديداهايي براي تقويت تيم در پست‌هايي كه در آنها ضعف داريم داشته باشيم اما تا پايان فصل با هيچ بازيكني مذاكره نمي‌كنيم . ضمن آن كه بحث درباره‌ي فهرست مازاد بازيكنان نيز شايعه بوده و مربوط به كساني است كه مي‌خواهند در اطراف تيم جنگ رواني راه بياندازند.

انصاري‌فرد درباره‌ي شايعه‌ي اختلافش با حسين هدايتي نيز گفت: ما هيچ اختلافي نداريم و با يكديگر دوست هستيم. اين بحث كه عنوان مي‌شود در زمينه‌ي جذب بازيكن با يكديگر اختلاف داريم صحت ندارد. چرا كه هنوز درباره‌ي جذب بازيكني صحبت نشده كه بخواهيم در مورد آن اختلاف داشته باشيم. اين مسائل صحت ندارد و تمامي عوامل باشگاه با تمام توان و قدرت براي سربلندي پرسپوليس تلاش مي‌كنند.

در هر صورت هدايتي هم گرفتاري‌هاي كاري دارد و شايد دليل حضور كمتر او در تمرينات همين مشغله‌ي كاري او باشد.

انصاري فرد درباره‌ي عدم تصميم‌گيري نهايي دربار‌ه‌ي وينگادا و همچنين نحوه‌ي انتخاب بازيكنان بدون نظر اين مربي نيز گفت: ما وينگادا را به عنوان مربي حرفه‌يي قبول داريم و بي‌ترديد نظر او را هم جويا شده‌ايم. همان‌طور كه گفتم در حال حاضر كانديداهايي نيز براي جذب داريم. اما بي‌ترديد درباره‌ي تمامي آنها در پايان فصل تصميم‌گيري مي‌كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)