مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: دليل انتخاب كرانيكار، كارنامه اين مربي بود

عباس انصاري فرد روز چهارشنبه عنوان كرد: با گزينه‌هاي زيادي صحبت كرديم و در مرحله آخر به جز بلوخين و كرانيكار و دو گزينه ديگر مذاكره كرديم و با توجه به شرايط كرانيكار با اين مربي به توافق رسيديم.
وي ادامه داد: سختي‌هاي زيادي را تحمل و سعي كرديم روي گزينه‌ها با توجه به شرايط پرسپوليس بيشتر فكر كنيم تا با گزينه‌اي چون كرانيكار كه كارنامه قابل قبولي دارد مواجه شديم و با وي به توافق رسيديم.
مديرعامل پرسپوليس تاكيد كرد: قصد بازي كردن با اسم‌ها را نداشتيم و فقط مي‌خواستيم مربي‌اي به پرسپوليس بيايد كه در شأن باشگاه، هواداران و بازيكنان باشد و خوشحال هستم كه با كمك هيات مديره و كميته فني به هدف خود رسيديم.
انصاري فرد اظهار داشت:

 قرارداد اوليه با كرانيكار بسته شده و او فردا وارد ايران مي‌شود تا تمرينات پرسپوليس را زير نظر بگيرد. كرانيكار سرمربي تيمي بوده كه برانكو در آن دستيار بوده است. او 53 سال دارد و فرزندش در يكي از بهترين تيم‌هاي اروپايي بازي مي‌كند. همچنين موفقيت‌هاي چشمگيري با تيم ملي كرواسي داشته كه من اميدوارم با پرسپوليس آنها را تكرار كند.
وي خاطرنشان كرد:‌ اميدوارم بتوانيم با اين انتخاب نزد هواداران سرافراز باشيم تا خستگي چند وقت را از تن تمام مسئولان برداريم. خوشبختانه شرايط قرارداد مالي اين مربي نيز خوب است و او از فوتبال ايران و حتي پرسپوليس شناخت دارد.
انصاري فرد يادآور شد: پس از انتخاب سرمربي پرسپوليس خيالم راحت شد اما حرف هاي زيادي مانده كه به عنوان درددل بايد به هواداران بگويم. سعي مي‌كنم پس از اينكه امكانات لازم را براي كرانيكار فراهم كرديم در مقابل مردم اين موارد را بگويم.
مديرعامل پرسپوليس درباره شكايت شركت آلفا گفت: اقدامات خوبي در اين زمينه انجام داديم و دنبال اين هستيم كه هر چه سريع‌تر اين پرونده را ببنديم تا مشكلي براي ما پيش نيايد. به همين دليل از طرق مختلف وارد عمل شديم و قطعا اجازه نمي‌دهيم مشكلي در اين شرايط حساس براي ما به وجود آيد.
وي در خصوص بازيكنان برزيلي پرسپوليس تصريح كرد: آنها تمرينات خود را به خوبي دنبال مي‌كند و از نظر بدني مشكلي ندارند و مي‌توانند پرسپوليس را در ليگ نهم همراهي كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)