پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از سال قبل تجربه بازی کردن در دربی را دارم و امیدوارم بتوانیم با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

 مدافع جوان پرسپولیس که یکی از کم حاشیه ترین بازیکنان این تیم در 2 فصل اخیر بوده، حالا در قلب خط دفاعی این در کنار سیدجلال حسینی به کار گرفته می شود و عملکرد موفقی هم در 5 هفته ابتدایی لیگ شانزدهم داشته است. انصاری که توانست نظر کی روش را هم به خود جلب کند و همراه با تیم ملی به چین برود، بعد از بازی با تراکتورسازی، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دربی 83 صحبت هایی را به زبان آورد. در ادامه گفت و گوی خبرنگار کاپ با محمد انصاری را می خوانید:

* از بازی با تراکتورسازی برایمان بگو که در نهایت با تساوی به پایان رسید؟

هر 2 تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند و ما هم می خواستیم هر طور شده، دست پر به تهران بازگردیم. با اینکه موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما به نظرم روز بد پرسپولیس بود و همین یک امتیاز هم بد نبود.

* البته درخشش بیرانوند هم در این تساوی بی تاثیر نبود؟

بیرانوند دروازه بان بسیار خوبی است و امسال می تواند به تیم ما کمک کند. رفته رفته شرایط ما بهتر می شود و خط دفاع هماهنگی بیشتری با دروازه بان پیدا می کند.

* به نظر می رسد خیلی خوب در پست دفاع وسط جا افتادی؟

نسبت به بازی اول که در این پست به میدان رفتم، خیلی بهتر شده ام. البته اگر تا اینجای لیگ آمار خط دفاعی پرسپولیس خوب بوده، زحمت تمام بازیکنان محسوب می شود. محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی هم زحمات زیادی کشیده اند. در مجموع دفاع تیمی ما امسال نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است.

* قول و قراری با هم دارید که بهترین خط دفاعی لیگ شوید؟

هدف ما این است که در هر بازی گل نخوریم وگرنه به آمار و ارقام کاری نداریم.

* درباره اتفاقات پایان بازی دیروز هم صحبت کن که پرسپولیسی ها را کاملا ترسانده بود؟

به نظرم باید این بازی را در ورزشگاه بهتری برگزار می کردند چون آنجا امنیت نداشت. شرایط واقعا مناسب برگزاری یک مسابقه حساس نبود و این مسائل در بازی هم تاثیر گذاشت. البته من فکر می کنم آنهایی که شعارهای بدی می دادند و سنگ به زمین پرتاب می کردند، تعداد محدودی بودند که نمی شد گفت طرفدار تراکتورسازی هستند. نمی دانم در آخر بازی چه اتفاقاتی افتاد اما در هر صورت خوشحالم که تمامی بازیکنان، سالم به تهران بازگشتند.

* از الان می توانی قول قهرمانی به هواداران بدهی؟

سعی می کنیم همین روند را ادامه دهیم. نسبت به سال قبل در شرایط خیلی بهتری هستیم و خدا را شکر صدرنشینی را حفظ کردیم. خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمانی حرف بزنیم.

* این هفته دربی 83 را در پیش داریم. نتیجه را چگونه پیش بینی می کنی؟

من سال گذشته 2 بار تجربه حضور در این بازی را داشتم و خوب می دانم که شرایط این مسابقه متفاوت است. اصلا نتیجه قابل پیش بینی نیست و ما سعی می کنیم با 3 امتیاز از زمین بیرون بیایم. سعی می کنیم مثل بازیهای قبلی در این مسابقه هم دست پر زمین را ترک کنیم.

* شنیدیم قرار است با بازگشت رضاییان، ماهینی به دفاع وسط بیاید و تو به سمت چپ برگردی؟

من وظیفه ام است که به عنوان یک بازیکن تلاشم را انجام دهم. بهتر است این سوال را از سرمربی تیم بپرسید. هر کجا که برانکو بگوید، من بازی می کنم.

* برای خیلی ها سوال است که چطور بعد از بیش از یکسال حضور در ترکیب پرسپولیس با هیچ حاشیه ای مواجه نشده ای؟

به هر حال سعی کردم بیشتر تمرکزم روی عملکرد خودم باشد. خدا را چه دیدید، شاید ما هم حاشیه دار شدیم(باخنده)

* امروز اخباری از استعفای طاهری و برانکو به گوش رسید، خبر داری؟

من از این موضوع بی خبر هستم و نظری ندارم.

* از پرسپولیس عبور کنیم. توانستی در بازی با قطر و چین کنار تیم ملی باشی؟

خدا را شکر می کنم که توانستم به چنین موفقیتی برسم. در بازی با چین در لیست نهایی هم قرار گرفتم و شرایطم خوب است. تیم ملی شرایط خوبی  دارد و با امتیازاتی که از این 2 بازی گرفتیم، به صعود خیلی امیدواریم. سعی می کنیم در بازیهای بعدی همین روند را ادامه دهیم.

* فکر می کنی با این روند می توانی به ترکیب ثابت تیم ملی برسی؟

این موضوع در حیطه اختیارات کادرفنی است و وظیفه من بیشتر تمرین کردن است. به نظر من تمام بازیکنان شاغل در لیگ شانس حضور در جام جهانی را دارند و من هم مثل همه آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی را دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)