پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: بنگاه اقتصادی که به دنبال اسپانسری باشگاه پرسپولیس است شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم وزارت به این پیشنهاد جواب مثبت دهد.

عباس انصاری‌فرد در خصوص پیشنهادی که به مسئولان وزارت ورزش برای اجاره باشگاه پرسپولیس داده است، اظهار داشت: واقعیت امر این است که یک گروه صنعتی ملی که از تشکیلات اقتصادی قوی برخوردار است از من خواسته که واسطه شوم تا آنها به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس هزینه‌های یک فصل این باشگاه را عهده‌دار شوند.

وی ادامه داد: وقتی دیدم این بنگاه اقتصادی شرایط خیلی خوبی دارد پیشنهادشان را به مسئولان وزارت ورزش انتقال دادم و قرار شد وزارت ورزش که سخت به دنبال چنین بنگاه‌هایی است با بررسی کامل شرایط تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که در صورت همکاری باشگاه پرسپولیس با بنگاه اقتصادی مذکور، وی به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب خواهد شد، تأکید کرد: به هر حال مسئولان وزارت ورزش به دنبال حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هستند و من هم به خاطر علاقه‌ زیادی که به این تیم دارم پیشنهاد خوب بنگاه اقتصادی را به آنها ارائه کردم. در صورتی که این توافق انجام گیرد قطعاً من هم برای کمک به باشگاه پرسپولیس و همکاری با این بنگاه اقتصادی اقدام خواهم کرد. اینکه حالا مدیرعامل شوم یا نه را هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بررسی شرایط تصمیم خواهد گرفت. امیدواری من این است که این طرح پیشنهادی من به وزیر تحقق پیدا کند و آن وقت خواهید دید باشگاه پرسپولیس چقدر از این اتفاق سود خواهد برد.

انصاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که چرا طرح پیشنهادی‌اش را به مانند محمد رویانیان به علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس پیشنهاد نداد، گفت: وقتی وزارت ورزش در این باره تصمیم‌گیرنده است، دلیل نداشت این طرح را به طاهری ارائه دهم. اگر هم این کار را انجام می‌دادم در نهایت تصمیم‌گیرنده نهایی خود وزارت ورزش بود.

وی با اشاره به این موضوع که در زمان مدیریتش در باشگاه پرسپولیس منتقدان زیادی داشت، تصریح کرد: اگر خاطرتان باشد در آخرین سال مدیریت من در باشگاه پرسپولیس شرایط طوری شده بود که وقتی در بازی‌های پرسپولیس از بلند‌گوی ورزشگاه قرآن تلاوت می‌شد عده‌ای از تماشاگران که مشخص بود از چه افرادی خط می‌گیرند بر علیه من شعار سر می‌دادند! آن زمان از من انتقاد می‌شد چرا مربی مثل زلاتکو کرانچار را به ایران آوردم، اما زمان به همه ثابت کرد که او مربی بدی نبود و من اشتباه نکردم. هر چند اگر شرایط فراهم می‌شد به دنبال مربیانی بزرگ‌تر از کرانچار بودم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس دراین‌باره خاطرنشان کرد: انتقاداتی که در گذشته از من می‌شد، به حق نبود و همه‌اش خط‌ و خطوطی بود که توسط افرادی سازماندهی می‌شد. در حال حاضر اگر شرایط برای بازگشتم به پرسپولیس مهیا شود برنامه‌های خیلی خوبی برای این باشگاه دارم. خوشحالم از اینکه در دوران مدیریتم در پرسپولیس این تیم هیچ وقت از رده‌های سوم و چهارم پایین‌تر نمی‌آمد و وقتی این شرایط را داشتیم از من انتقاد می‌کردند، اما دیدید آقایان بعد از ما چه شرایطی برای پرسپولیس ایجاد کردند. در هر صورت امیدوارم وزارت ورزش پیشنهاد مطرح شده از سوی ما را بپذیرد تا بتوانیم به برنامه‌ریزی خوب و اقدامات درست با وضعیت باشگاه پرسپولیس سروسامان دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)