خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ازبکستان مغرور نبودیم اما غافلگیر شدیم.

کریم انصاری‌فر پس از پایان تمرین امروز پرپولیس در مورد شرایط تیم ملی ایران گفت: سه بازی سرنوشت‌ساز داریم. سرنوشت صعودمان هنوز به صورت 100در 100منتفی نشده است همه باید دست در دست هم دهیم تا مثل بازی با کره جنوبی بتوانیم در این سه بازی نیز نتیجه بگیریم.

وی افزود: از الان باید کارمان را برای دیدار در قطر شروع کنیم. همه باید شرایط تیممان را درک کنند و اگر به جام جهانی صعود کنیم به نفع همه است. دو بازی خارج از خانه داریم کارمان سخت است اما می‌توان نتیجه گرفت.

انصاری‌فرد تأکید کرد: در بازی با ازبکستان عملکرد خوبی داشتیم اما توپ‌هایمان به گل نرفت یک اشتباه روی اوت دستی باعث شد تا اتفاقی بیفتد که ازبکستان به گل برسد. غافلگیر شدیم اما از الان باید خودمان را برای سه بازی حساس پیش رو آماده کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: کارشناسان و رسانه‌ها از حالا باید تیم ملی را مورد حمایت قرار دهند. اتفاقاتی که قبل از بازی با کره جنوبی افتاد بی نظیر بود. تلویزیون هرشب یک برنامه برای حمایت از تیم ملی به نمایش می‌گذاشت در نهایت دیدید که 10 نفره توانستیم کره جنوبی را شکست دهیم.

انصاری فرد خاطر نشان کرد: در بازی با ازبکستان به هیچ وجه مغرور نبودیم. شما بیرون حضور داشتید و از شرایط داخل زمین اطلاع نداشتید. به هیچ وجه نمی‌شد توپ را کنترل کرد و کار بسیار سخت بود. امیدوارم بتوانیم قطر را ببریم.

وی در مورد اینکه بازی با قطر خارج از خانه برگزار می‌شود و مطمئنا آن حمایتی که در عرصه ملی در ایران می شود صورت نمی‌پذیرد عنوان کرد: از تیم ملی خارج از خانه حمایت شده اما نه به آن شکلی که در آزادی هواداران از ما حمایت می‌کنند. همه باید دعا کنیم تا تیم ملی سه بازی پیش رو را با موفقیت پشت سر گذراند.

انصاری‌فرد در مورد اتفاقات مجمع و شایعاتی که در مورد تغییر و تحولات فدراسیون شنیده می‌شود، اظهار داشت: در خصوص مجمع و این صحبت ها دوست ندارم اظهارنظر کنم چرا که نمی‌خواهم به حاشیه بروم و باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد پیروزی سرخپوشان مقابل ذوب آهن تصریح کرد: در دقیقه 96 به پیروزی رسیدیم تیم حریف 9 نفره شد و کار ما خیلی سخت بود با این برد دل میلیون ها نفر شاد شد و خدا را شکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و من فقط حاصل زحمات آنها را تکمیل کردم. امیدوارم در تیم ملی هم بتوانم مؤثر باشم و عملکرد مفیدی را ارائه کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)