پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت که مطرح شدن مسئله مالکیت ساختمان پرسپولیس و استقلال در این شرایط درست نبوده است.

محمد حسن انصاری‌فرد  در مورد ادعای منصور قنبرزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال متعلق به فدراسیون فوتبال است، اظهار داشت: واگذاری ساختمان باشگاه در زمان حجت‌الله خطیب انجام شد و وقتی من به باشگاه پرسپولیس آمدم این کار انجام شده بود.

وی ادامه داد: سندی در این خصوص ندیده‌ام اما همان زمان هم مقداری «کش‌مکش» بین فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس وجود داشت. وقتی ما آنجا بودیم مشکل خاصی برایمان به وجود نیامد و هیچ‌وقت هم به ما گفته نشد که اجاره ساختمان را به فدراسیون بدهیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در این شرایط که دربی نزدیک است نباید این حرف‌ها مطرح شود، بهتر بود این مسئله بعد از دربی مطرح می‌شد تا پرسپولیس و استقلال دچار حاشیه و مشکل نشوند.

در خصوص اینکه قنبرزاده گفته با پول ساختمان پرسپولیس و استقلال قرار است به برخی از هیئت‌های فوتبال کشور پول داده شود، گفت: هر چه باشد نباید این حرف‌ها مطرح می‌شد، قنبرزاده و اعضای هیئت رئیسه باتجربه هستند و نمی‌دانم چرا در این شرایط این حرف را زده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)