پرسپولیس نیوز : با توجه به اتفاقات فصل گذشته و شرایطی که هم‌اکنون وجود دارد به نظر می‌رسد از بین کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی یک نفر در پرسپولیس خواهد ماند.

باشگاه پرسپولیس این روزها فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات شدت بخشیده و علاوه بر جذب بازیکنان جدید اقدام به تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود نیز کرده است. در این میان محمد قاضی و کریم انصاری‌فرد 2 بازیکنی هستند که با وجود مذاکره با باشگاه پرسپولیس هنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند.

انصاری‌فرد گفته که بر سر 2 بند با مسئولان باشگاه پرسپولیس اختلاف دارد. گفته می‌شود ترانسفر و تسویه حساب فصل گذشته 2 موضوعی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس و کریم انصاری‌فرد بر سر آن اختلاف دارند. این موضوع سبب شده هنوز مهاجم پرسپولیس قراردادش را تمدید نکند آنهم در شرایطی که انصاری‌فرد بارها اعلام کرده علاقه خاصی به کار کردن با علی دایی دارد.

از سوی دیگر تکلیف محمد قاضی نیز هنوز مشخص نشده است. این مهاجم مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته اما این صحبت‌ها به نتیجه خاصی نرسیده است. به نظر می‌رسد هم انصار‌ی‌فرد و هم قاضی منتظر روشن شدن تکلیف دیگری هستند. این 2 بازیکن فصل گذشته نیز رابطه چندان خوبی با هم نداشتند که این موضوع علنی نیز شده بود.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که «علی‌ دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس از بین انصاری‌فرد و قاضی کدامیک را انتخاب می‌کنند؟». پاسخ این سوال در روزهای آینده و با در نظر گرفتن شرایط تمدید قرارداد این 2 بازیکن مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)